Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: تلاش بر این است که دوباره جایگاه نخست وزنه برداری معلولان را در جهان به خود اختصاص دهیم. بابک محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم وزنه برداری معلولان برای حضور در مسابقات جهانی گرجستان اظهار کرد: مسابقات جهانی گرجستان اولین گام برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است که برای حضور موفق در این مسابقات، سعی کردیم در کنار استفاده از وزنه‌برداران باتجربه در تیم جوانگرایی نیز ایجاد کنیم تا در آینده با اطمینان خاطر در مسابقات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به خداحافظی منصور پورمیرزایی از وزنه‌برداری آیا در فوق سنگین با کمبود وزنه‌بردار مواجه نیستید؟ افزود: در بازی‌های پارالمپیک توکیو با وجود این که همه انتظار کسب مدال طلا توسط پورمیرزایی در فوق سنگین را داشتند، اما متاسفانه تحقق پیدا نکرد و او با کسب مدال نقره از فوق سنگین خداحافظی کرد. در این دسته سعی کردیم از ۳ وزنه‌بردار جوان و مستعد استفاده کنیم تا در آینده دوباره جایگاه نخست این دسته را به نام خود ثبت کنیم.

مربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری خاطرنشان کرد: در بازی‌های پارالمپیک توکیو با کسب یک طلا، ۳ نقره و یک برنز در جایگاه چهارم قرار گرفتیم، تلاش بر این است در مسابقات جهانی گرجستان این جایگاه را با کسب مدال‌های خوش‌رنگ‌تر ارتقاء ببخشیم.

محمدی در پایان گفت: یکی از مشکلات ما در حال حاضر در دو دسته سبک و فوق سنگین است که با تزریق نیروهای جوان به تیم ملی سعی داریم در آینده بهترین عملکرد را در این دو دسته داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارا وزنه برداری مسابقات جهانی گرجستان وزنه برداری فوق سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073872 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری