Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:08:41 GMT

رونمایی شرکت Honor از محصولات جدیدش

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۸۴۵

رونمایی شرکت Honor از محصولات جدیدش

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، قرار است Honor Play۵ Vitality Edition ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی در ۲۵ اکتبر در کشور چین راه اندازی شود. همچنین سازنده چینی اعلام کرده است که دو گوشی جدید خود را در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی و در تاریخ ۲۸ اکتبر معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که Honor نام این دستگاه‌ها را تایید نکرده است، می‌توان بر اساس گزارش‌های اخیر حدس زد که این محصولات Honor X۳۰ Max و Honor X۳۰i باشند. رنگ آبی گوشی هوشمند X۳۰ Max دارای دو دوربین در پشت و X۳۰i دارای یک دوربین سه گانه است. به نظر می‌رسد هر دو گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه هستند.

مشخصات Honor X۳۰ Max

این تلفن همراه دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۷.۰۹ اینچی است و از رزولوشن Full HD+ پشتیبانی می‌کند. برای عکس‌های سلفی، این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. تراشه Dimensity ۹۰۰ و ۸ گیگابایت رم از دیگر قابلیت‌های Honor X۳۰ Max است. به احتمال زیاد در نسخه‌های ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این محصول به شارژ سریع ۲۲.۵ واتی مجهز شده است. در رنگ‌های نقره تیتانیومی، آبی دریایی و سیاه موجود خواهد بود.

مشخصات Honor X۳۰i

گوشی هوشمند Honor X۳۰i دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ LCD است که نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل و شامل یک دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) + ۲ مگاپیکسلی (عمق) و تراشه Dimensity ۸۱۰ است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دارد که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول در چهار رنگ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

 بیشتر بخوانید

زمان معرفی سری Redmi Note ۱۱ شیائومی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند گوشی جدید تلفن های هوشمند یک دوربین دارای یک Honor X۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088676

دیگر خبرها

  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!