Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس جست‌وجوگر «شادبین» از هفته گذشته به صورت آزمایشی در شبکه شاد ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که باتوجه به درخواست جمعی از همکاران و خانواده‌ها در ارائه جست‌وجوگر مناسب برای دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از وب‌گردی و مراجعه به سایت‌های غیرایمن، سرویس جست‌وجوگر شادبین از ۲۵ مهرماه به صورت آزمایشی در شاد ارائه شده و تاکنون مورد استقبال و رضایت کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرویس با ارائه پیشنهادات مناسب به کاربران، امکان جست‌وجوی دانش‌آموزان در پایگاه‌های مورد اطمینان را فراهم می‌کند.

از آنجایی که محتواهای مورد جست‌وجو در خارج از شاد ارائه می‌شود، طبیعتا هزینه‌هایی در حد متعارف و مصوبات سازمان تنظیم مقررات برای دانش‌آموزان ایجاد خواهد کرد. شاد کماکان مراقبت از کودکان در فضای مجازی را وظیفه اصلی خود می‌داند و تحت هیچ شرایطی از آن عدول نخواهد کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی