Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فدراسیون فوتبال ایران پس از الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر استفاده از تکنولوژی داور ویدئویی در دور انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اقدام به بررسی شرکت‌های مورد تأیید فیفا کرد تا بتواند تجهیزات مربوطه را برای دیدارهای خانگی در ورزشگاه آزادی نصب و راه اندازی کند.

نامه ۲۶ جولای کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا کارگروه استفاده از داور ویدئویی در فدراسیون فوتبال ایران سراغ شرکت «هاکای» رفته تا بتواند با این شرکت مورد تأیید فیفا قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این شرکت به دلیل تحریم‌های ارزی علیه ایران از امضای قرارداد برای تجهیز و راه اندازی VAR سر باز زد تا فدراسیون سراغ شرکتی هنگ‌کنگی که در بلژیک دفتر کارگزاری دارد برود.

قرارداد با شرکت SIMPLY LIVE برای اجاره تجهیزات در چهار دیدار به میزبانی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی قطر امضا شد و در جریان دیدار ایران با کره جنوبی از آن رونمایی شد. با این حال حاشیه‌های مرتبط با این قرارداد و بروز شائبه‌هایی مبنی بر حضور مدیران صهیونیستی در رأس این شرکت سبب شد تا این موضوع به حاشیه برود.

همین موضوع باعث بروز حاشیه‌هایی در زمینه ادامه همکاری با SIMPLY LIVE شده است و این شرکت با ارسال نامه‌ای به فیفا هرگونه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران را قطع شده و عنوان کرده دیگر حاضر به ارائه خدمات VAR نیست. قراردادی که آنها در هفته گذشته تایید کرده بودند اما حالا با فسخ از سوی شرکت طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران باعث حساسیت‌های فیفا شده است.

فیفا استفاده از VAR را از هفته سوم بازی‌های انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا الزام کرده بود و به کشورهای حاضر پیشنهاد داده بود تا از این تکنولوژی استفاده کنند. لغو همکاری فدراسیون فوتبال ایران با شرکت SIMOLY LIVE می‌تواند بهانه‌ای برای گرفتن میزبانی از فدراسیون فوتبال ایران در ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی قطر شود.

باید دید با توجه به حواشی اخیر به وجود آمده چه اتفاقی در این زمینه رقم می‌خورد. فدراسیون جهانی فوتبال ادامه میزبانی تیم ملی ایران در تهران را تأیید می‌کند یا شاگردان دراگان اسکوچیچ در مسیر راهیابی به جام جهانی قطر به کشور ثالث سفر خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران کمک داور ویدیویی VAR فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای صعود مدعیان با هیجان خاصی در لیگ دسته اول دنبال می‌شود؛ تیم‌های خیبر خرم آباد، چادرملو، نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی به عنوان مدعیان اصلی صعود در هفته‌های باقی‌مانده کورس بزرگی را دنبال می‌کنند. با این حال روز گذشته اتفاقی عجیب و جنجالی در اهواز شکل گرفت. در شرایطی که قرار بود فجرسپاسی به عنوان یکی از مدعیان صعود در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی برود، ناهماهنگی‌های شکل گرفته باعث شد تا این بازی برگزار نشود و اکنون جنجال بزرگی را شکل دهد. دیگر تیم‌ها انگشت اتهام را به سمت استقلال خوزستان لیگ برتری برده‌اند و مدعی هستند این تیم با توجه به ممانعت از برگزاری دیدار این دو تیم در استادیوم غدیر، به دنبال ایجاد شرایطی برای صعود فجرسپاسی بوده است و همین موضوع اکنون واکنش رییس هیات مدیره آبی‌‌ها را به همراه داشته است.

در این رابطه با ابراهیم نصیری‌نیا رییس هیات مدیره استقلال خوزستان به صورت جامع به گفتگو پرداختیم تا واکاوی کاملی از اتفاقات رقم خورده طی ساعات اخیر داشته باشیم.

گفته می‌شود عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان با استقلال ملاثانی برای در اختیار گذاشتن استادیوم غدیر باعث رقم خوردن این حواشی شده است. توضیحی درباره این مساله می‌دهید؟
باشگاه استقلال خوزستان زمینی نداشته در فصل گذشته و دیدارهای خانگی‌اش را در شهرهای مختلفی برگزار می‌کرد. طی هماهنگی که شکل گرفته و با توجه به محدودیت بودجه، آقای بنی تمیم لطف کردند و استادیوم غدیر را به صورت اجاره بلند مدت در هماهنگی با گروه ملی در اختیار باشگاه استقلال خوزستان قرار داد. قرار شد با توجه واگذاری بلند مدتی که صورت گرفته، باشگاه استقلال خوزستان این ورزشگاه را که مدت‌ها بلااستفاده بوده و به همین منظور دچار خسارت‌های زیادی شده بود را ضمن اینکه اقدامات لازم برای بازسازی و نگهداری را صورت می‌داد، برای دیدارهای خانگی خود نیز مورداستفاده قرار می‌داد. گروه ملی فولاد طی دو سال گذشته بیش از 15 میلیارد هزینه بازسازی این ورزشگاه کرد و حدود 30 نفر هم برای نگهداری آن به کار گرفته و مشغول به فعالیت در آن هستند. طی سال گذشته میزبانی خیلی از دیدارهای استقلال ملاثانی نیز به صورت رایگان در اختیار این تیم هم‌استانی نیز قرار گرفت. با توجه به اینکه فصل گذشته استقلال خوزستان موفق به صعود به لیگ برتر شده بود و حساسیت‌های زیادی در خصوص کیفیت استادیوم و خصوصا چمن به باشگاه ابلاغ شد، به خاطر حفظ استانداردها، محدودیت‌هایی برای در اختیار قرار دادن این ورزشگاه به دیگر تیم‌ها داشتیم. علیرغم مکاتباتی که داشتیم با باشگاه‌های محترم فولاد و ... برای در اختیار گذاشتن زمین برای یکی دو بازی و همچنین زمین تمرینی موافقتی صورت نگرفت. حتی اقدام به مکاتبه با برخی ارگان‌ها که زمین‌های تمرینی داشتند، صورت دادیم تا به صورت اجاره در اختیار بگیریم اما موافقت صورت نگرفت. 

اتفاقی که باعث شد تا مجموعه غدیر به عنوان محلی برای تمرین و مسابقات تیم قرار گرفته و حتی مسابقات رده پایه ما در دو بخش جوانان و امید که در لیگ دسته اول کشوری حضور دارند، در این مکان برگزار شود. به خاطر فشاری که روی زمین بود بارها از سوی ناظران مورد تذکر قرار گرفتیم و جرایمی نیز تحمل شد. اگر به خاطر داشته باشید مربیان تیم‌های استقلال، تراکتور و سپاهان و... نیز نسبت به کیفیت زمین بحث و گلایه داشتند. ما اما هشت مسابقه نیز این زمین را با توجه به پیگیری‌هایی که پیشکسوتان محترم استان، استانداری محترم و دیگر اعضا داشتند، در اختیار استقلال ملاثانی در همین فصل نیز قرار دادیم. برگزاری دو بازی از این تعداد زیر بارش باران کاملا کیفیت زمین را دچار خسارت نیز کرده بود. مکاتبانی که داشتیم استقلال ملاثانی بعد از برگزاری دو بازی تعهد کتبی داده بود که فقط همین دو بازی خواهد بود و بعد از آن در استادیوم تختی کار را دنبال خواهند کرد. با این حال همانطور که گفتم علیرغم این تعهد شش بازی دیگر را با وساطت و هماهنگی دیگر دوستان عزیز، در استادیوم غدیر میزبانی را عهده‌دار شدند. دو هفته پیش به سازمان لیگ، هیات فوتبال و مدیرکل که با توجه به شرایط تمرینی و حساسیت بازی‌ها اعلام کردیم که شرایط تمرینی به شکلی است که قادر به اینکه استادیوم را در اختیار دیگر تیم‌ها قرار دهیم نخواهیم بود و با توجه به برگزاری تمرینات فشرده برای حفظ سهمیه، این امکان وجود ندارد. استقلال ملاثانی هیچ واکنشی به این موضوع نداشته و اگر اکنون بار دیگر استادیوم غدیر را میزبان معرفی کردند، کاملا بدون هماهنگی بوده است. 

اما هفته گذشته نیز این باشگاه میزبانی یک دیدار را در استادیوم غدیر برعهده داشت.
هفته گذشته و در دیدار با مس نیز از استاندار محترم تا پیشکسوتان عزیز و ... پادرمیانی کرده و وساطت‌هایی شروع شد. حتی سرمربی این تیم نیز در گفتگویی که با آقای نجفی (مدیرعامل استقلال خوزستان) داشتند تعهد دادند که این آخرین بازی ما خواهد بود. اینکه تا روز گذشته ساعت 4 عصر به ما اعلام کردند که تیم‌ها پشت در استادیوم هستند. مدیر ورزشگاه آقای شولی که ناظر لیگ نیز محسوب می‌شوند و روز گذشته نیز ناظر بازی ذوب آهن و آلومینیوم در اصفهان بودند به ما اطلاع دادند و گفتند که هیچ هماهنگی صورت نگرفته بود. حتی ناظر بازی پروتکل‌های لازم برای اینکه روز بازی از زمین بازدید داشته باشد را صورت نداده تا این موضوع تا همین جا هم با مشکل مواجه باشد. اگر جلسه هماهنگی شب قبل بوده انتظار داریم که سازمان لیگ و دیگر ارکان هماهنگی را صورت دهند و در جریان نامه‌نگاری‌های قبلی باشند.

فراهانی مسوول برگزاری مسابقات و ناظر این بازی نیز طی گفتگویی اعلام کرده که در جلسه هماهنگی نیز استقلال ملاثانی با اشاره به این مساله که استادیوم تختی شرایط میزبانی را ندارد، از استادیوم غدیر به عنوان میزبان یاد کرده است. با این حال هیچ هماهنگی طی همین ساعات کوتاه صورت نگرفته است. 
من صحبت‌های ایشان را ندیدم اما وقتی شما ورزشگاهی را به سازمان لیگ معرفی می‌کنید تاییدیه آن را باید دریافت کنید. به طور مثال برای میزبانی ما در استادیوم غدیر آقای سهیل مهدی با هیاتی در اهواز حاضر شدند و تمامی موارد را بررسی و نظارت کردند و نقطه نظرات‌شان را هم اعلام کردند. هزینه زیادی برای ایراداتی که اعلام شد برعهده باشگاه قرار گرفت اما سعی کردیم بتوانیم میزبان خوبی برای رقبا در لیگ برتر باشیم. مشکلات گروه ملی را مردم عزیز اهواز و مسوولان می‌دانند اما با تمام این شرایط سعی کردیم با بودجه‌ای که داشتیم شرایط مناسب را فراهم کنیم. برای ما سوال است که ما هشت بازی را در اختیار استقلال ملاثانی قرار دادیم و به این شکل به دنبال همراهی و حمایت از تیم هم‌استانی خودمان بودیم اما چرا دیگر باشگاه‌های این استان هیچ حمایت و همراهی را صورت ندادند؟ چرا باشگاه فولاد هیچ کمکی نکرد؟ چرا همه هزینه‌ها را باید باشگاه استقلال خوزستان که در این برهه حساس نیازمند آرامش و حمایت است، باید بدهد و تحت فشار و هجمه قرار گیرد؟ چطور فصل گذشته که استقلال خوزستان زمین نداشت هیچ حمایتی صورت نگرفت و مجبور شد در خرم آباد و ... میزبانی داشته باشد و هیچ باشگاهی از استان همکاری نداشت اما اکنون فقط از این باشگاه انتظار دارند؟ ما حسن نیت و همکاری خودمان را در همین فصل با در اختیار قرار دادن استادیوم طی هشت بازی و بدون دریافتی به استقلال ملاثانی نشان دادیم. این فشارها و هجمه‌ها مطمئنا ریشه در مسائل دیگری دارد! وقتی شب قبل از بازی از استادیوم تختی اعلام می‌کنند بازی در غدیر برگزار می‌شود، حداقل طبق نامه‌نگاری‌های صورت گرفته باید استعلام می‌گرفتند و حداقل هماهنگی صورت می‌گرفت.

گفته می‌شود تیم شما (استقلال خوزستان) نیز قرار بود تمرین خود را بعد از تعطیلی و برگزاری بازی مقابل گل گهر در این زمان برگزار کند و همین تمرین هم مختل شده است.
بعد از بازی با گل گهر و مرخصی‌ای که کادرفنی به بازیکنان داده بود، ما برنامه تمرینی در روز گذشته داشتیم. همانطور که گفتم هیچ همکاری علیرغم درخواست‌های متعددی که از باشگاه فولاد و دیگر ارگان‌ها برای در اختیار قرار دادن زمین تمرینی داشتیم صورت نگرفت و استادیوم غدیر هم به عنوان زمین بازی و هم تمرینی ما محسوب می‌شود و قرار بود شب گذشته و با توجه به شرایط جوی و گرما تمرین را دنبال کنیم که این موضوع آن را مختل کرد. شب قبل هم تیم جوانان ما در مسابقات لیگ یک بازی داشته و زمین دیگری هم جایگزین نداشتیم که تمرین را دنبال کنیم. حتی اگر شب قبل غدیر به عنوان میزبان فارغ از نامه‌نگاری و تعهدی که صورت گرفته بود اعلام شده، عرف این است ضمن هماهنگی، ناظر بازی نیز روز بازی در زمین حاضر شده و شرایط را بررسی کند. حداقل ما اینگونه متوجه می‌شدیم که آنها زمین غدیر را بار دیگر برای این بازی معرفی کرده‌اند. علیرغم صحبت‌هایی که آقای اکبرپور به عنوان مربی استقلال ملاثانی با آقای نجفی داشتند اعلام کرده بودند که بازی آخر ماست و اصلا انتظار این که برخلاف صحبت‌های صورت گرفته و بدون هماهنگی بخواهند دوباره میزبان شوند را نداشتیم. به هرحال اینجا شرکت است و قوانین دارد و طبق تشکیلات کار را دنبال می‌کنیم و کارها به صورت سنتی دنبال نمی‌شود. با این شرایط ما تصور این را داشتیم که بازی به جای دیگری منتقل شده و شاید فولاد برخلاف همیشه با آنها همکاری داشته یا نفت و مسجدسلیمان.... . این شرایط به هیچ عنوان به صلاح استان خوزستان نیست که به این شکل و ناجوانمردانه به استقلال خوزستان ارتباط دهند.

بحثی که شکل گرفته این است که با توجه به اینکه اعضای مدیریتی استقلال خوزستان شیرازی هستند و با توجه به اینکه فجرسپاسی در این بازی به عنوان حریف ملاثانی بوده، به دنبال ایجاد شرایطی برای حریف بوده‌اند. صادقانه در این خصوص نظرتان چیست؟
من خودم خوزستانی هستم و می‌توانم ادعا کنم هیچکس به اندازه من عرق و تعصب این استان و استقلال خوزستان را با توجه به جایگاهی که در اختیار دارم، ندارد. هیچ وقت به شخصه اجازه نمی‌دهم اتفاقی علیه باشگاه و حتی مردم عزیز و فهیم استان صورت گیرد. این دوستان طی مدتی که همکاری داشته‌ایم کاملا برادرانه و صادقانه همکاری داشته‌اند. روحیات و اخلاق آنها کاملا مشخص است و فارغ از همه چیز تنها به دنبال ارتقای شرایط استقلال خوزستان هستیم. شرایط تیم هم به گونه‌ای است که تمامی تمرکز ما روی تیم قرار دارد و فرصت بررسی و کارآگاه‌بازی در خصوص این صحبت‌هایی که می‌گویید را هیچ‌کدام‌مان نداریم. برای همگی ما مهمترین موضوع این است که در این فصل استقلال خوزستان به نتیجه برسد و ماحصل تلاش همگی ما به نتیجه برسد. این اتهامات قطعا جای بررسی دارد و ما این موضوع را به صورت حقوقی دنبال خواهیم کرد و از کمیته اخلاق هم می‌خواهیم این مساله را بررسی کند. 

ما اصلا فرصت رصد اینکه با چه تیمی بازی دارند را هم نداریم و روز گذشته که این اتفاق افتاد متوجه شدیم حریف استقلال ملاثانی، فجر سپاسی بوده است. الان وضعیت تیم‌های ما و خوزستانی به شکلی است که باید تمرکز ما روی تیم خودمان باشد. خوشبختانه در نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشتیم و با تدابیر فنی و مدیریتی شکل گرفته به نتایج خوبی رسیدیم و باید این موضوع را دنبال کنیم. خوشبختانه برخلاف نیم فصل اول آسیب زیادی را داوری ندیدیم و اعضای کمیته داوری و دپارتمان روند بهتری نسبت به نیم فصل ابتدایی دنبال کرده‌اند تا تیم‌ها کمتر آسیب ببینند. من صادقانه بخواهم بگویم، در نیم فصل اول یک سری صحبت‌ها خصوصا در فضای مجازی صورت می‌گرفت؛ بعد از باخت‌های پشت هم و با توجه به حمایتی که ما از آقای پورموسوی داشتیم بحث و هجمه شدیدی شکل گرفت که آقای نجفی و دیگر اعضای هیات مدیره که اهوازی نیستند، بدون تعصب به این تیم به دنبال ایجاد روند و شرایطی هستند که تیم در مسیر سقوط قرار گیرد! اما خوشبختانه همه اکنون دیدند که شرایط به شکلی پیش رفته. آنهایی که می‌گفتند دوستانی که شیرازی هستند و می‌خواهند تیم بیفتد امروز بیایند و جواب حرف‌های خودشان را بدهند. تا جایی که شنیدم مدیرعامل باشگاه به دیگر ارکان باشگاه و آقای پورموسوی اعلام کردند هیچ صحبت و واکنشی نسبت به اتفاقات اخیر نداشته باشند و روی شرایط تیم متمرکز باشند. امیدوارم فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق به این مساله ورود کنند.

در نهایت نظر شما درباره این بازی حساس که به این شکل لغو شد چیست؟
من مسوول برگزاری نیستم و وظیفه‌ام در باشگاه خودم مشخص است. درباره تمامی روند این اتفاق هم توضیح دادم و باشگاه استقلال خوزستان هیچ مسوولیتی در این خصوص ندارد و حتی طی هشت بازی‌اش که استادیوم را با پیگیری پیشکسوتان محترم و همچنین استاندار در اختیار استقلال ملاثانی قرار دادیم، دچار خسارت نیز شدیم. با این حال امیدوارم مسوولان تصمیم مناسبی بگیرند. مگر چند فصل قبل بازی استقلال و پارس جنوبی لغو نشد و چند روز بعد برگزار شد؟ خب اگر این بازی هم حساسیت دارد شرایطی فراهم کنند تا بار دیگر و در زمان دیگری برگزار شود. برای ما هم عدالت در اولویت اول و همیشگی قرار دارد. ما به جز استقلال ملاثانی به دیگر تیم‌های استان هم مثل نفت اهواز و ... در لیگ پایین‌تر هم زمین دادیم و تعامل داشتیم. گروه ملی فولاد حتی به کشتی فرنگی نیز توجه داشته و با حمایت از آنها شرایط قهرمانی را برای آنها فراهم کرد و مسوولیت اجتماعی خود را به بهترین شکل به انجام رساند. اینکه الان بخواهند با مسائل پوپولیستی و ایجاد حاشیه و قومیتی و جغرافیایی به دنبال ایجاد هجمه باشند زیبنده نیست. 

ما روزهایی که زمین در اختیار آنها قرار می‌دادیم هم این حواشی را داشتیم و الان که این اتفاق افتاده هم کاملا طبیعی و قابل انتظار بود. آنها روز قبل از بازی و در جلسه هماهنگی و بدون اطلاع به ما گفته‌اند بازی از تختی به غدیر منتقل می‌شود. چرا به نامه‌ای که ارسال کردیم اکتفا نکردید و با استناد به آن بار دیگر از باشگاه ما استعلام نگرفتید؟ حداقل در تعامل دوباره شاید این امکان برای میزبانی آنها علیرغم تمامی مشکلاتی که خودمان برای تمرین و شرایط چمن داشتیم فراهم می‌کردیم. اما وقتی ما نامه داده بودیم که قادر به میزبانی نیستیم و بعد از جلسه هماهنگی هم هیچ حرفی و ارتباطی با ما گرفته نشد، چه انتظاری دارند و الان چرا ناجوانمردانه توپ را به زمین ما می‌اندازند. چون خودشان تصمیم گرفتید و احساس می‌کنید هشت بازی با وساطت برگزار کردید و این هم در لحظه آخر می‌آیید و می‌گویید درست می‌شود، اخلاقی نیست. الان خودمان شرایط خاصی داریم و حتی تمرین ما مختل شده است. 

ما با این شرایط باید در کورس عبور از منطقه سقوط باشیم. اینکه در این شرایط یک سری بخواهند با جوسازی شرایط را علیه استقلال خوزستان کنند درست و اخلاقی نیست و بی انصافی است. ظرفیت دیگری هم مثل باشگاه فولاد خوزستان را در اختیار داشتید و چرا تمام جوسازی و حواشی را به سمت ما می‌برید که اینهمه همکاری داشته‌ایم. نگهداری یک استادیوم در مقیاس استادیوم غدیر هزینه زیادی دارد و ما این هزینه‌هایی را صورت تا این ورزشگاه بار دیگر به بهره‌برداری برسد و استقلال خوزستان علیرغم تلاشی که داشته نتوانسته زمین تمرین دیگری پیدا کند و با این حال ما زمین را در اختیار دیگر تیم‌ها قرار دادیم. ما به همین منظور مکاتباتی صورت دادیم که واقعا زمین شرایط همکاری و در اختیار قرار گرفته شدن توسط دیگر تیم‌ها را ندارد. قرار نیست که تا این لحظه این همه لطف شده و الان تحت هجمه و بی انصافی قرار بگیریم. همه چیز را به کمیته اخلاق و قوانین فدراسیون فوتبال قرار خواهیم داد و امیدوارم برخورد لازم صورت گیرد. هیچ عضوی از ما صحبت و واکنشی نخواهد داشت و تمرکز روی تیم خواهد بود و تمام مطالبی که از اشخاص دیگر علیه استقلال خوزستان صورت گیرد جمع آوری و مستند در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا بررسی و اقدام لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم