Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم در مجموع عملکرد تیمش در فصل جاری را خوب توصیف کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی پس از شکست عجیب 6-1 لیگ قهرمانان اروپا در نروژ مقابل بودوگلیمت، امشب در دیداری دشواری به مصاف ناپولی، صدرنشین بلامنازع لیگ ایتالیا خواهد رفت. ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه رم در نشست خبری پش از این دیدار حاضر شده و تاکید کرد مسئولیت این نتیجه تحقیرآمیز با خود او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما فصل خوبی داشته ایم و البته عملکرد تیم از نتایج بهتر بوده است. ما 15 امتیاز در سری آ کسب کرده ایم و البته به نظر من مستحق امتیازات بیشتری هم بودیم. این یک بازی دشوار است، زیرا ناپولی از هشت بازی خود هشت پیروزی کسب کرده و در شرایط خوبی قرار دارد.

 

 

نتیجه ای شبیه به دیدار ما مقابل بودوگلیمت در طول زندگی یک بار اتفاق می افتد، اما فقط من مسئول این نتیجه است، نه بازیکنان و نه تیاگو. تصمیم گرفتم با تیمی بازی کنم که می دانستم ممکن است مغلوب شویم. البته فکر نمی کردم نتیجه به این اندازه فاجعه آمیز باشد، اما در نهایت مسئولیت با من است. من این کار را از ترس مصدومیت بیشتر بازیکان در زمین چمن مصنوعی انجام دادم و من برای هر پست دو بازیکن در اختیار ندارم. بنابراین من مسئولیت این نتیجه را بر عهده می گیرم.

 

تا آنجا که به من مربوط می شود، حتی اگر ناپولی را 6-1 شکست دهیم نیز به معنای پاک شدن اشتباهات من نیست. دفعه بعد که با بودو روبرو شویم من همان ترکیب قدیمی استفاده خواهم کرد و ای کاش بازیکنی مصدوم نشود. من تصمیم گرفتم به بازیکنان بیشتری در نروژ استراحت دهم، این اشتباه بود و متاسفم. البته ترجیح می دهم یک بازی را 6-1 مغلوب شویم تا شش بازی را با اختلاف یک گل."

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست در سه بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید به طور حتم بازی مقابل استقلال خوزستان را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان هفته در ۲۴ لیگ برتر افزود: چهار پنج بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان غایب هستند اما ما ۱۱ بازیکن داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم که تیم ما و گل‌گهر سیرجان باوجود نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادیم، جایگاه لازم را در لیگ برتر کشور به دست نیاوردیم و بخشی از این موضوع به بدشانسی برمی‌گردد که گریبانگیر هر ۲ تیم شده است. 

سیروس پورموسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: همچنین دیگر موارد باعث شد ۲ تیم نتوانند به جایگاه لازم برسند.

وی تصریح کرد: گل گهر با وجود امکانات، ظرفیت و شرایط خوب ۲ فصل گذشته می توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان نیز می توانست جایگاه تک رقمی و بقای راحت تری در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی  از دو جهت برای ما مهم است ابتدا باید جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و همانطور که بازی زیبایی را در دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم، امیدوارم این اتفاق تکرار شود و فردا فوتبالی بازی کنیم که تمامی نگاه ها به سیرجان باشد.

تیم فوتبال گل گهر  امروز ساعت ۱۷:۴۵  در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف استقلال خوزستان می رود.

دیگر خبرها

  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد