Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@01:03:17 GMT

درخواست لبنان از AFC

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۹۹۰

وزیر ورزش لبنان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که با حضور تماشاگران در دیدار برابر ایران و امارات موافقت کند. ناطقان: به نقل از کوره، تیم ملی فوتبال لبنان در آخرین بازی خود در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰ آبان ماه به مصاف ایران خواهد رفت.

این بازی در ورزشگاه صیدا و به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جورج کلاس، وزیر ورزش لبنان در نامه‌ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت اعلام کرد که دولت لبنان آماده است تا سلامت عمومی و امنیت کامل را در دو بازی بعدی خود برابر ایران و امارات تامین کند.

منابع نزدیک به وزارت ورزش لبنان اعلام کردند که وزیر ورزش و جوانان با درخواست فدراسیون فوتبال این کشور برای استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت ورزشگاه برای حضور تماشاگران موافقت کرده و این دوستداران فوتبال در لبنان را امیدوار کرده است.


لبنان از ۴ بازی خود در انتخابی جام جهانی ۵ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد این درحالی است که ایران با ۱۰ امتیاز در رده نخست است.

منبع: ایسنا برچسب ها: درخواست ، لبنان ، ای اف سی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درخواست لبنان ای اف سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار است این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی از ساعت 11 صبح آغاز شود و دو تیم رسانه ورزش و یاران آب پرور در دیداری نمادین برای بزرگداشت هفتمین سالگرد آسمانی شدن آب‌پرور که از اهالی قدیمی و صاحب نام رسانه است، به مصاف هم بروند.

گفته می‌شود پرویز برومند، محمود خوراکچی، امیر حسین صادقی، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور ، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فر، مجتبی شیری، جواد منافی، رضارضایی منش، اردلان آشتیانی، رضا شاهرودی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، کریم باقری، هاشم بیک زاده، حمید استیلی، سیروس دین‌محمدی، احمد تقوی، سهراب انتظاری، رسول خطیبی، علی لطیفی، علی موسوی، محسن گروسی، اصغر مدیرروستا، ادموند بزیک  و علی دایی نام‌هایی هستند که روز آینده قرار است در کمپ تیم ملی دور هم جمع شوند و دیداری دوستانه با یاران فردوسی پور برگزار کنند؛ گردهمایی‌ای که حتی با حضور نیمی از این ستاره‌های سابق فوتبال ایران هم می‌تواند روزی به یادماندنی را در مرکز ملی فوتبال رقم بزند.

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات