Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:41:17 GMT

نیازمند دعای خیر پدران و مادران شهدا هستم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۷۱۱۴

نیازمند دعای خیر پدران و مادران شهدا هستم

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با شهدا پیمان وفاداری بسته‌ام، گفت: حمایت، پشتیبانی و ابراز لطف خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دلگرمی بسیار بزرگی برای بنده است و عزم مرا در خدمت به مردم و ادامه راه شهدا جدی‌تر کرد.

عابدین خرم در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل استانداری، با قدردانی از ابراز لطف و محبت آنان نسبت به خود، اظهار داشت: شهدا و جانبازان ما جان خود را فدا کردند تا این کشور و این مردم با اقتدار و عظمت در مقابل دشمنان سربلند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودم را خاک پای جانبازان و خانواده‌های شهدا می‌دانم؛ زیرا آنها عزیزترین سرمایه خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند، اما اجازه ندادند دشمن خوشحال شود.

وی با بیان اینکه ما هیچ‌گاه در مقابل دشمنان سر فرود نیاورده‌ایم، گفت: در مدت 6 ماه اسارت در سوریه، هر روز بارها ما را شکنجه می‌کردند تا حرفی بزنیم که خوشایند آنها باشد، اما حسرت این کار بر دل آنها ماند و موفق نشدند به هدف خود برسند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امیدوارم به غیر از شهادت از طریق دیگری از این دنیا نرویم، افزود: بنده از سال 61 همه جا به دنبال شهدا رفته‌ام و به هر دلیل توفیق شهادت نصیب نشد تا امروز در این مسئولیت قرار بگیرم و اگر این مسئولیت چیزی به غیر از ادای دین به شهدا باشد هیچ ارزشی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: من سال‌ها در لباس مقدس سپاه نوکری کرده‌ام؛ مسئولیت‌ها و عناوین ارزشی ندارند و ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود.

خرم با بیان اینکه اتفاق امروز، امری طبیعی بود، گفت: متأسفانه دوست و دشمن ما را می‌زنند و ناراحتی زمانی بیشتر می‌شود که دوست جاهل کار دشمن را می‌کند.

وی ادامه داد: حضور شما خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در استانداری و پشتیبانی و ابزار لطف شما به قدری مرا در ادامه این راه مصمم کرد که هر چه در توان دارم به کار خواهم بست و مطمئناً حرکت امروز شما تیری بر قلب دشمنان است.

وی در پایان گفت: افتخار می‌کنم که نوکر جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و پدران و مادران عزیز شهدا هستم و مطمئن باشید که هر توصیه‌ای داشته باشید به عنوان یک سرباز کوچک با گوش جان خواهم شنید و به دعای خیر شما احتیاج دارم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، تعدادی از جانبازان سرافراز و همچنین همسر یکی از شهیدان والامقام نیز در این دیدار در سخنانی حمایت و پشتیبانی معنوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از استاندار آذربایجان شرقی را اعلام و تأکید کردند جامعه ایثارگران استان آماده هرگونه همکاری با استاندار و مجموعه دولت خدمت‌گزار برای خدمت صادقانه به مردم و حل مسائل و مشکلات استان هستند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خانواده های معظم شهدا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز دوم سفر به بوشهر پس از ادای احترام به شهدای گمنام در امامزاده هاشم پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس و پس از آن افتخار‌های زیادی آفرید و نزدیک به ۵۰ هزار شهید تقدیم کرد که بزرگداشت یاد و نام ارتش در سفر به استان بوشهر کانون اصلی افتخارآفرینی نیرو‌های هوایی و دریایی در دفاع مقدس بود، از برنامه‌های اصلی ما بود.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با بیان این‌که نظارت ستادی فعالیت بنیاد شهید در استان‌ها یکی دیگر از اهداف سفر به بوشهر است، افزود: از جمله وظایف قانونی همه دستگاه‌ها تأمین مسکن ایثارگران است که در استان بوشهر با همکار استانداری، اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرآیند واگذاری زمین بسیار پرشتاب اتفاق افتاده است و امیدواریم تا نیمه ابتدای امسال کسی از خانواده شهدا و ایثارگران که بر پایه قانون مشمول دریافت زمین است، باقی نماند و زمین به او واگذار شود.

او با بیان این‌که این واگذاری زمین یک تعهد ۴۰ ساله است که در حال تحقق است، اضافه کرد: دیروز به ۲۷۳ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان بوشهر زمین اعطا و اسناد به آنان واگذار شد که دو مرحله دیگر نیز در خرداد و شهریور انجام خواهد شد و پس از آن تعهد قانونی نداریم. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به پرسش تبدیل وضعیت فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های دولتی هم گفت: هم‌چنان مشغول پیگیری این قانون هستیم و بیشتر دستگاه‌هایی که مشمول بودند و پیش از این هم مقاومت می‌کردند، کار را انجام داده‌اند و کمتر دستگاهی مانده که انجام نداده باشد، دستگاه‌هایی مانند سازمان صداوسیما و شرکت مخابرات بخشی از برنامه عقب بودند که اکنون در حال انجام کار هستند و کار تبدیل وضعیت روی ریل خودش افتاده است.

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران