Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:51:35 GMT

تراکتور در ورزشگاه خانگی خود میزبان نفت آبادان است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۷۲۱۸

تراکتور در ورزشگاه خانگی خود میزبان نفت آبادان است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم تراکتور فردا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم صنعت نفت آبادان است. این بازی قرار است در استادیوم شهید سردار سلیمی ورزشگاه خانگی تیم تراکتور واقع در بنیان دیزل برگزار شود.

مسئولان باشگاه تراکتور تصمیم گرفتند مسابقات بدون تماشاگر در ورزشگاه خانگی برگزار کرده و هر موقع امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ممکن شد، به ورزشگاه یادگار امام (ره) نقل مکان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در حال حاضر بخشی‌هایی از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز همانند رختکن‌ها در حال بازسازی است و تنها تیم ماشین‌سازی فعلاً از این ورزشگاه استفاده می‌کند.

کد خبر 5334766

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال تراکتور تیم صنعت نفت آبادان ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید خواهند داشت.
بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.
این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت دو روز در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت به میزبانی خوزستان در شهر‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود