Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان در سال جاری میلادی طی روزای ۲ تا ۸ آذرماه به میزبانی آمریکا و در سه بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می شود.

برگزارکنندگان این رقابت ها اینگونه اعلام کرده بودند که شرکت کنندگان در مسابقات در صورتیکه در بازه زمانی تعیین شده برای اخذ ویزا اقدام کنند با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نخواهند بود در غیر این صورت و اگر خارج از بازه زمانی تعیین شده اقدام به انجام کارهای لازم برای صدور ویزا شود هیچ تضمینی برای نتیجه بخش بودن آن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس فدراسیون تنیس روی میز ایران تا ۱۶ جولای (۲۵ تیرماه) که آخرین مهلت تعیین شده در این زمینه بود، اقدام لازم برای صدور ویزای سفر ملی پوشان به آمریکا را انجام داد اما این مهم هنوز به نتیجه نرسیده است.

نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی بازیکنانی هستند که قرار است ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران را در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل دهند. این بازیکنان با هدایت جمیل لطف الله نسبی در این رقابت ها شرکت خواهند داشت.

نوشاد عالمیان تنها پینگ پنگ باز ایرانی است که در هر دو بخش انفرادی و دوبل شرکت می کند. نیما عالمیان وی را در دیدارهای دوبل همراهی می کند و امیرحسین هدایی هم فقط در رقابت های انفرادی شرکت خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جهان ایالات متحده امریکا تنیس روی میز صدور روادید مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود

تیم ریکرو کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان فردا راهی شانگهای چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم ریکرو کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان فردا شب ( جمعه 31 فروردین ماه) راهی شانگهای چین می‌شود.

مسابقات مرحله اول کاپ جهانی 4 تا 9 اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی 20 روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا 6 خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

آغاز اردوی کمانداران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی از فردا

 

اسامی تیم مردان:

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:

مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی

سرمربی: سونگ چیل هونگ

مربی ریکرو: مهسا بدخشان

سرپرست: مهدی خالقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان