Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صالح‌نژاد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت تعطیلات ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی و بیکار شدن مربیان ورزشی مردم تمایل به فعالیتهای ورزشی در منازل پیدا کردند و مربیان نیز اقدام به حضور در منازل ورزشکاران نمودند.

وی ادامه داد: فعالیت های ورزشی در منازل قابل نظارت و کنترل نبوده و گاهی همراه با حواشی و مشکلاتی بود و از طرفی مورد تایید نهادهای ورزشی نیز نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی گفت: اغلب فعالیت های ورزشی خانگی در مشهد بدون امکانات ورزشی مناسب، تجهیزات ایمنی و با قیمت گران‌تر از باشگاه های ورزشی عمومی بوده و برپایی آن در منازل نیز محدود به برخی رشته ها بود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به بازگشایی بوستانها و فضای کسب و کار مربیان ورزشی در باشگاه های دارای مجوز، باشگاههای ورزشی خانگی (هوم جیم‌ها) در مشهد در حال برچیده شدن هستند.

صالح‌نژاد ادامه داد: باشگاه های ورزشی که با مجوز هیات ورزشهای همگانی فعالیت دارند بالغ بر ۸۰۰ باشگاه می‌باشند که حدود ۷۰۰ واحد از این تعداد در کلانشهر مشهد دایر است. 

این هیات ورزشی در قالب ۵۰ کمیته تخصصی دارای ۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در خراسان رضوی است.

برچسب‌ها مشهد ورزش همگانی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ورزش همگانی محدودیت های کرونا مشهد ورزش همگانی محدودیت های کرونا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است