Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در نشست خبری پیش از شروع مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا به میزبان تاجیکستان و قبل از دیدار با تیم ملی نپال که فردا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود، گفت: ما با یک تیم جوان به این مسابقات آمدیم چون هدف اصلی ما المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفیقی از بازیکنان لیگ برتری و لیگ دسته یک هستیم. تیم خوبی داریم و امیدواریم سه بازی خوب انجام دهیم. برنامه ریزی اصلی ما برای المپیک است. این مسابقات و مسابقات نهایی را به منظور آماده سازی در نظر گرفته‌ایم.

او درباره لازمه موفقیت یک تیم در مسابقات پیش رو اظهار کرد: باید بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داشته باشید. مربی هم باید با دانش روز دنیا آشنا باشد و بتواند مسائل تاکتیکی را به تیم خود منتقل کند. خوشبختانه ما در ایران فوتبالیست‌های باکیفیت و استعدادهای خوبی داریم. نشان دادیم در سطح آسیا جزو بهترین ها هستیم. تیم بزرگسالان ایران جزو بهترین تیم‌های آسیا است. به نظرم دانش مربیگری و کیفیت بازیکنان لازمه موفقیت است.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: ما یک مقدار کارمان را دیر شروع کردیم. با توجه به برنامه‌هایی که داشتیم و تداخلی که با مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک به وجود آمد، دو بازی تدارکاتی هم با تیم‌های باشگاهی انجام دادیم. همه این بازی‌ها هم برای آماده سازی تیم ملی است تا به پیشرفت و هماهنگی تیم ملی کمک کند. هدف اصلی ما المپیک است و می‌خواهیم خودمان را محک بزنیم. این سه دیدار هم به پیشرفت ما کمک خواهد کرد.

مهدوی‌کیا درباره شناختش از رقبای تیم ملی در مسابقات قهرمای فوتبال آسیا گفت: از تیم نپال و لبنان تقریبا شناختی نداریم چون با این تیم در دوره های گذشته بازی نکردیم. از تاجیکستان تقریبا شناخت لازم را داریم. چند دوره با تیم‌های نوجوانان و جوانان ما بازی کردند. از این تیم شناخت داریم. امیدوارم که بتوانیم سه بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درباره هدف تیمش در این مسابقات گفت: ما برای این به تاجیکستان آمدیم که صدرنشین شویم و سال آینده در مسابقات نهایی حضور پیدا کنیم. فکر می‌کنم تیم باکیفیتی داریم. قطعا دنبال صدرنشینی هستیم. ولی در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما یک تیم جوان داریم. اگر صعود هم نکنیمٰ فاجعه نخواهد بود. هدف ما بلند مدت است. دو، سه سال باید تلاش کنیم. ولی تلاشمان این است که صدرنشین شویم.

او درباره حریف اصلی تیم ملی در این گروه گفت: حریف اصلی ما تاجیکستان خواهد بود. با توجه به این که از این تیم شناخت داریم، قطعا تاجیکستان حریف اصلی ما خواهد بود. ما به همه تیم‌ها احترام قائل هستیم. در فوتبال حریف راحت نداریم. مقابل نپال و لبنان هم حکار سختی خواهیم داشت. فکر می‌کنم تاجیکستان حریف اصلی ما خواهد بود.

مهدوی‌کیا درباره ترکیب تیمش در این مسابقات نیز اظهار کرد: تمام بازیکنان اصلی ما در ایران شاغل هستند. چند بازیکن داریم که در خارج از کشور بازی می کنند اما دعوت نکردیم. به علت اینکه بازی‌ها در فیفا دی نیست نتوانستیم از چند بازیکن دعوت کنیم. ما پیشنهاد دادیم که این مسابقات در فیفا دی برگزار شود که مشکلی برای تیم های ملی و باشگاهی به وجود نیاید و بتوانیم همه بازیکنان را داشته باشیم.

همچنین یاسین سلمانی بازیکن تیم ملی امید نیز گفت: امیدواریم که مسابقات را به قدرت شروع کنیم و با نتایج خوب به پایان برسانیم. امیدواریم هر سه بازی پیش روی خودمان را با پیروزی تمام کنیم.

258 41

کد خبر 1566548

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی امید مهدی مهدوی کیا مهدوی کیا حریف اصلی تیم ملی اصلی ما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

راننده آلمانی رکورد منفی ناامید کننده دیگری در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گرندپری چین نیکو هالکنبرگ دویست‌وهشتمین مسابقه خود در فرمول یک را آغاز کرد و دوباره برنده نشد. راننده آلمانی رکورد منفی آندره‌آ سزاریس را برای تعداد مسابقات برگزار شده در فرمول یک بدون حتی یک پیروزی تکرار کرد.

آیا فراری در جذب همیلتون اشتباه کرده است؟

این نخستین بار نیست که راننده هاس آمریکا یک دستاورد تاریخی غم‌انگیز به دست می‌آورد؛ چندین سال است که او یک رکورد منفی مشابه را برای مسابقات بدون سکو به دست آورده است.

نیکو هالکنبرگ کیست؟ یک بازنده بزرگ یا یک مسابقه‌دهنده با استعداد که به طرز فاجعه‌باری بدشانس بوده است؟ هالکنبرگ در اوایل دوران حرفه‌ای خود نتایج قابل توجهی از خود نشان داد و همه او را با سباستین فتل مقایسه می‌کردند. در سال 2005، نیکو عنوان قهرمانی فرمول BMW را به دست آورد.

سال بعد، هالکنبرگ به طور کاملا طبیعی در سلسله مراتب سری‌های نوجوانان حرکت کرد و نخستین حضور خود را در فرمول 3 آلمان انجام داد. نیکو اولین فصل خود را در تیم خانگی تریشک در جایگاه پنجم جدول رد‌ه‌بندی انفرادی به پایان رساند که به طور کلی بد نبود. با این حال، برای جوان آلمانی این به دور از مهمترین لحظه سال 2006 بود؛ در پاییز، هالکنبرگ وارد مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ A-1 شد. می‌توان گفت که این اولین چالش جدی در حرفه نیکو بود، زیرا این بار او نه با همتایان خود، بلکه با رانندگان مسن‌تر و کارکشته‌تر رقابت می‌کرد. در تئوری، در گرندپری A-1، هالکنبرگ باید به سادگی در مبارزه با رانندگان تجربه کسب می کرد اما در عوض او با اطمینان عجیبی عنوان قهرمانی را برای تیم آلمانی به ارمغان آورد: شش پیروزی در 11 مسابقه اصلی.

هالکنبرگ هنوز در بازار فرمول یک، راننده مورد تقاضا است. با این حال، بیایید سعی کنیم به پرسش اصلی پاسخ دهیم که آیا هالکنبرگ یک بازنده است یا یک استعداد که به سادگی بدشانسی داشته است؟ با توجه به موارد فوق، احتمال گزینه دوم بیشتر است. موفقیت در سری نوجوانان، همراه با نتایج مناسب در تیم‌های سطح متوسط ​​فرمول یک، به توانایی‌های مسابقه‌ای چشمگیر راننده اشاره می‌کند. اگر او در یک زمان خود را در یک تیم واقعاً رقابتی می‌یافت، ما در اینجا درباره آنتی رکوردهای او بحث نمی‌کردیم. تا حدودی می‌توان هالکنبرگ را راننده‌ای نامید که به سادگی پتانسیل قابل توجه خود را به طور کامل درک نکرده است. نمونه‌های زیادی از این دست در تاریخ فرمول یک وجود دارد.

بحث دیگر در دفاع از نیکو، تقاضای او در بازار است. پس از تکمیل همکاری خود با رنو، هالکنبرگ به مدت سه سال پشت این شبیه‌ساز حرکت کرد و به عنوان راننده ذخیره برای استون مارتین مسابقه داد. در سال 2022، هاس از بازگشت هالکنبرگ به صفوف مسابقه‌‌ای خود ترسی نداشت و امسال آئودی به نیکو علاقه‌مند است. از میان همه گزینه‌های موجود، شرکت آلمانی که از منابع مالی هم محروم نیست، راننده‌ای 36 ساله که نه پیروزی‌های برجسته‌ای دارد و نه یک مولفه رسانه‌ای قدرتمند را ترجیح می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن