Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:37:46 GMT

دعوت پوتین از بنت برای سفر به سن پترزبورگ

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۷۵۱۳

دعوت پوتین از بنت برای سفر به سن پترزبورگ

دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با بنت و دعوت از او برای سفر به شهر سن پترزبورگ خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دفتر بنت در بیانیه‌ای اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شنبه شب هنگامی که بنت در شهر سوچی روسیه حضور داشت، در تماسی ضمن احوال‌پرسی از بنت که تعطیلات آخر هفته خود را در سوچی سپری کرد، از او و همسرش دعوت کرد به شهر سن پترزبورگ نیز سفر کنند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دعوت او را پذیرفت و گفت که خوشحال می‌شود این سفر را بعدا انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بیانیه یاد شده، پوتین در این گفتگوی تلفنی، از بنت بابت دیدار خوبی که روز جمعه با هم داشتند، تشکر کرد و بنت نیز از پوتین بابت استقبال گرم از او و نیز "دیدار نتیجه‌بخش‌شان که نقش بسزایی در تقویت روابط دو طرف ایفا خواهد کرد"، تشکر کرد.

دیدار روز جمعه بنت و پوتین در سوچی به "تهدید ایران علیه اسرائیل"، مساله سوریه و بررسی راه‌های ضامن تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه "مبارزه با ترریسم" اختصاص داشت.

آن دو در این دیدار توافق کردند سیاست کنونی در سوریه مبنی بر آزادی عمل ارتش رژیم صهیونیستی در سوریه را ادامه دهند. همچنین پوتین از بنت خواست در حملات هوایی اسرائیل از حمله به زیرساخت‌ها و نهادهای دولت سوریه اجتناب کند.

بنت بامداد امروز (یکشنبه) به اراضی اشغالی بازگشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نفتالی بنت پوتين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید

معاون وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از طرف‌های خاورمیانه خواست حداکثر خویشتنداری را در بحبوحه تنش‌های کنونی در منطقه اعمال کنند.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در دیدار با سیمونا هالپرین، سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از طرف‌های خاورمیانه خواست حداکثر خویشتنداری را در بحبوحه تنش‌های کنونی در منطقه اعمال کنند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: در این گفتگو وضعیت کنونی منطقه و درگیری خاورمیانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. توجه ویژه به تشدید شدید تنش‌ها بر سر حمله تلافی جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی در ۱۴ آوریل صورت گرفت.

به گفته وزارت خارجه روسیه، همان زمان، طرف روسی بار دیگر بر نیاز به حداکثر خویشتن داری از سوی همه طرف‌ها تاکید کرد.

ایران روز شنبه در انتقامی قانونی برای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه که تعدادی از مستشاران عالی رتبه ایران به شهادت رسیدند، تعداد زیادی پهپاد، موشک بالستیک و کروز به سمت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی