Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به آزادی ۱۲ تن از زندانیان مالی و جرائم غیر عمد با کمک یکی از مؤسسات خیریه به مناسبت هفته وحدت گفت: گروه جهادی دندانپزشکان منتظران ظهور نیز نسبت به آزادی ۱۵ زندانی معسر و مالی تعهد داده اند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه بازدید زندان مرکزی شیراز با تقدیر از اقدام خداپسندانه این گروه جهادی که شامل ۴۴ تن از دندانپزشکان مجرب و دستیاران می‌باشند گفت: مطابق دستورالعمل ریاست قوه قضائیه در بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به زندانیان، برنامه ریزی‌های مناسبی در این راستای دریافت خدمات مختلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه پزشکان و دندانپزشکان پیشتاز ارائه خدمات جهادی در زندان‌ها بوده اند گفت: تجهیز کارگاه‌های اشتغال زایی و همچنین کمک به آزاد سازی زندانیان نیز بخش دیگری از کمک گروه‌های جهادی است.

وی با بیان این که خدمت به زندانیان در حوزه درمان، بازاجتماعی کردن زندانیان وتوجه به آزاد سازی زندانیان معسر یکی از اقدامات خیر خواهانه است گفت: این میزان توجه به زندانیان که در قالب دستورات ویژه از سوی ریاست قوه قضائیه نیز پیگیری می‌گردد بی نظیر است و این امر نشان دهنده توجه به حقوق زندانیان و کرامت آنان است.

بیشتر بخوانید: صدور دستور آزادی ۶۵ زندانی به مناسبت اعیاد ربیع‌الاول

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آزادی ۱۲ تن از زندانیان مالی و جرائم غیر عمد با کمک یکی از مؤسسات خیریه به مناسبت هفته وحدت گفت: گروه جهادی دندانپزشکان منتظران ظهور نیز نسبت به آزادی ۱۵ زندانی معسر و مالی تعهد داده اند.

وی همچنین از موافقت اعطای تسهیلات اشتغال به کار ۵۰ نفر از زندانیان در ایام هفته وحدت خبر داد و ضمن بازدید از بند نسوان با آزادی و مرخصی ٢٧ نفر، اشتغال به کار و حرفه آموزی ٩ نفر، اعطای پایان حبس ٢ نفر و آزادی تحت نظارت الکترونیکی ٢ نفر از مددجویان این زندان نیز موافقت کرد.

همچنین پیشنهاد عفو موردی و آزادی مشروط برای ١٠ نفر نیز مطرح که مقرر گردید زمینه آن در اسرع وقت فراهم شود.

گفتنی است با حضور ۴۴ دندانپزشک و دستیار گروه جهادی منتظران ظهور به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) طی ۴ روز ۴ هزار خدمت دندان پزشکی به زندانیان استان فارس ارائه می‌گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان فارس آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان فارس آزادی زندانیان مناسبت هفته وحدت استان فارس گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی