Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@11:18:47 GMT

نرخ اجاره سوئیت در تهران چند؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۷۶۹۲

نرخ اجاره سوئیت در تهران چند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، اگرچه فصل نقل‌و انتقالات تابستانی مستأجران با فراز و نشیب‌های فراوان به پایان رسیده اما بازار اجاره سوئیت و اتاق همچنان در پایتخت داغ است.  تقاضای بالا در این بخش و کم‌کاری دولت‌ها به‌خصوص دولت حسن روحانی، باعث شده تا شاهد قیمت‌های بالا برای اجاره این نوع سرپناه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌عنوان مثال یک سوئیت بدون اتاق 22 مترمربعی  (زیرهمکف)  با اجاره ماهانه 6 میلیون تومانی آگهی شده است. سوئیت بدون اتاق 25 متری در تجریش با ودیعه 50 میلیون و اجاره ماهانه 6 میلیون تومانی آگهی شده است.

سوئیت 20 متری دارای یک اتاق با عمر 30 سال با ودیعه 25 میلیون و اجاره ماهانه 2.2 میلیون تومانی آگهی شده است. همچنین در سهرودی شمالی یک سوئیت 22 مترمربعی بدون اتاق 25 سال ساخت با رهن 30 میلیون و اجاره ماهانه 4.5 میلیون، تومانی، سوئیت 30 متر در تسلیحات با ودیعه 85 میلیون و اجاره ماهانه 3 میلیون تومانی، اتاق 20متری در سبلان با ودیعه 5 میلیون تومانی و اجاره ماهانه یک میلیون تومانی و آپارتمان 20متری واقع در هروی با رهن 45 میلیون و اجاره ماهانه 1.8 میلیون تومانی آگهی شده است.

سوئیت 22 متری در امیرآباد با شرایط پول پیش 30 میلیون تومانی و اجاره 2.5 میلیون تومانی آگهی شده است. همچنین سوئیت 20متری واقع در مهرآباد با عمر 30 سال با شرایط یک میلیون رهن و اجاره ماهانه 15 میلیون تومانی آگهی شده است.

مالک یک سوئیت 20 متری در تهرانپارس آنرا با 20 میلیون رهن و اجاره ماهانه 2 میلیون تومانی آگهی کرده، این سوئیت که در زیرزمین واقع شده بنابر اعلام مالک آن دارای حمام و سرویس بهداشتی است.

پربیننده ترین هشدار مهم به متقاضیان مسکن ملی ثبت نام ایران خودرو (پیش فروش ۶ محصول) سیلی‌خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی! +فیلم پیش بینی قیمت دلار برای ۳آبان / سیل اخبار منفی در بازار ارز سود شستا از ۵ آبان به حساب سهام‌ داران واریز می‌ شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اجاره مسکن میلیون و اجاره ماهانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان

به گزارش خبرآنلاین،با سری به سایت های فروش اینترنتی با آگهی های بسیاری روبرو خواهید شد که شرایط متفاوتی نیز دارند، برای مثال در یکی از آگهی ها فروشنده تضمین داده که شیر الاغ در حضور مشتری دوشیده می شود و هر کیلو آن با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

سرانه در خبری نوشت:در آگهی بعدی با تاکید بر فواید مصرف شیر الاغ و تضمین بر اصل بودن آن با قیمت هر کیلو ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت ۲ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

در مجموع با سرزدن به آگهی های اینترنتی شاهد فروش شیر الاغ با قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خواهید بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888633

دیگر خبرها

  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • قیمت‌های نجومی شیر الاغ / هر کیلو ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون!
  • تور مالیات؛ ملک ۶۵ هزار متر مربعی «امیرمنصور آریا» در تملک دولت قرار گرفت
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان
  • عکس | شیرازی ها با این آگهی شخصیت خودشان را نشان دادند
  • کار و کاسبی جدیدی که این روزها در تهران داغ شد
  • تداوم طولانی‌مدتِ نرخ دو رقمی تورم باورهای جامعه را تغییر داد | چرخش و لغو ۴۰۰۰ تحریم، سرگیجه‌آور است | برای حفظ وضع موجود به راهبرد ماهانه روی آورده‌اند | چالش بزرگ کنونی کشور چیست؟