Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی پیشین پرسپولیس درخصوص تفاهم میان سازمان لیگ و باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

ابراهیم شکوری، مدیر اجرایی سابق پرسپولیس به تصمیم سازمان لیگ درخصوص تبلیغات محیطی استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری؛ استقلال امروز مدعی شد که با سازمان لیگ به تفاهم رسیده است و تبلیغات محیطی به این باشگاه واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شکوری اما در توییتی به این قضیه واکنش نشان داد.

شکوری اعتقاد دارد که اصل این واگذاری تبلیغات به باشگاه ها خوب است اما همه تیم های لیگ برتری باید در این تصمیم گیری مشارکت داشته باشند و این تصمیم درخصوص همه تیم ها اجرایی شود.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وزیر ورزش دست عزیزی خادم را خوانده بود! / بی اعتنایی رییس به پروتکل ها یا مقامات؟ مهدی طارمی آقای گل فعلی لیگ پرتغال میلان و تکرار رکورد بهترین شروع تاریخ خود در سری آ سایه سنگین زیدان روی سر مربیان تحت فشار؛ از سولسشر و پوچتینو تا دشان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود

آنتونی به انتقادات در مورد شادی جنجالی‌اش پاسخ داد. 

طرفداری | پس از اریک تن هاخ، آنتونی نیز با کلیدواژه «تحریک توسط بازیکنان حریف» به دفاع از شادی‌اش پرداخت. 

به گزارش تلگراف؛ آنتونی به دفاع از شادی جنجالی‌اش در ومبلی پرداخت. پس از پنالتی آخر راسموس هویلوند که منجر به صعود منچستریونایتد به فینال اف‌ای کاپ شد، آنتونی با گرفتن گوش‌هایش مقابل بازیکنان کاونتری سیتی حرکات عجیبی را به نمایش گذاشت. حرکت وینگر برزیلی باعث اعتراض‌ بسیاری شد، آن‌ها باور داشتند آنتونی برای صعودی که از آن به عنوان «صعود خجالت‌آور» یاد شده، مجبور به نمایش چنین حرکاتی نبود. ریو فردیناند شادی آنتونی را «شرم‌آور» خواند. شادی او با هری مگوایر که بلافاصله پس از پیروزی به سراغ دست دادن با بازیکنان کاونتری رفت، در تضاد بود. اریک تن هاخ در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرد که آنتونی توسط بازیکنان حریف «تحریک» شده است. وینگر 21 ساله با انتشار یک توییت به اتفاقات روزهای اخیر واکنش نشان داد:

کاونتری ثابت کرد که چرا به نیمه نهایی رسید. ما به دنبال این جایگاه در فینال برای هوادارانمان بودیم و به آن دست یافتیم. رفتار بازیکن کاونتری با هواداران ما خوب نبود و من در گرماگرم بازی به تحریکات آن‌ها برای دفاع طبیعی از باشگاهم واکنش نشان دادم.

در این مورد بخوانید:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • محققان از ریه بافت مینیاتوری ساختند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند