Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا اعرافی روز یکشنبه در آیین آغاز ساخت ۲ مسجد در جزیره کیش اظهار داشت: مساجد بزرگترین پایگاه اجتماعی و فرهنگی در دین مبین اسلام است که با توجه به جمعیت ۸۰ میلیون نفری باید مساجد دیگری به ظرفیت فعلی این شبکه اضافه شود.

وی افزود: معتقدیم باید هر یک هزار نفر جمعیت کشور دارای یک مسجد باشند و در هرکدام از این مساجد نیز یک امام جماعت فعال و پویا و زمینه اجرای برنامه های مختلف فرهنگی نیز وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کیش نیز در این آیین گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی در این جزیره نیازمند مساجد کوچک هستیم تا نمازگزاران و بهره برداران فرهنگی این اماکن در با طی کمترین مسیر بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

حجت الاسلام احمد حسن زاده یادآور شد: انتظار می رود خیران جزیره کیش به همراه سازمان منطقه آزاد در ساخت مساجد مورد نیاز همتی بیش از گذشته داشته باشند.

همزمان با سفر علیرضا اعرافی به جزیره کیش عملیات اجرایی  ۲ مسجد شامل مسجد امام محمدباقر (ع) در فاز سه شهرک نوبنیاد و مسجد امام هادی (ع) در فاز هفت شهرک صدف آغاز شد.

زمین این ۲ مسجد به همراه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه از سوی سازمان منطقه آزاد کیش تامین شده و بقیه اعتبارات نیز از سوی خیران تامین می شود.

برچسب‌ها مسجد کیش مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور علیرضا اعرافی‌ هرمزگان امام جمعه کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد کیش مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور مسجد کیش مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور علیرضا اعرافی هرمزگان امام جمعه کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بر اهمیت علم کلام در حوزه تاکید داشته و بیان کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می‌تواند حرف جهانی بزند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه، ارائه کرد.

کد خبر 6086574

دیگر خبرها

  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود