Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران در آیینی با حضور استاندار مازندران از مدال آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در این استان تجلیل شد.

 در این آیین ، حسن یزدانی، محمدهادی ساروی، امیرحسین زارع مدال آوران المپیکی و مرتضی مهرزاد، رمضان بیابانی، مجید لشگری، محمدرضا خیرالله زاده و رمضان صالحی مدال آواران پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن باحضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران  و کیوان مرادیان نماینده مجلس، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن شماره یک  استانداری تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این آیین مربیان سازنده و تعدادی از هیات های ورزشی شهرستان ها نیز تجلیل شدند.

*ضرورت حل سریع مشکلات ورزشکاران

 احمد حسین زادگان استاندار مازندران  در این آیین اظهارکرد: نگاه مسئولان به ورزشکاران مازندران حمایتی است و دستگاه های اجرایی خدمت به آحاد جامعه به ویژه قهرمانان استان را وظیفه خود بدانند.
وی تصریح کرد: اگر قرار است مشکلات ورزشکاران حل شود نباید شخص محوری حرکت کنیم،باید در چارچوب قانون برای حمایت از مدال آوران و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی و قهرمانان جهان و آسیا اقدام کرد.
این مسئول ادامه داد: در کنار حمایت از ورزشکاران مدال آور باید از خانواده های این عزیزان هم تجلیل شود چرا که این عزیزان با تربیت درست ، قهرمان و مدال آور به جامعه تحویل دادند.

استاندار مازندران اضافه کرد: مازندرانی ها در ذات ورزشکار هستند و مدال آوران ممتاز این دیار با تلاش و سخت کوشی در کنار حمایت های خانواده هایشان و مربیان سازنده و هیات های ورزشی پا در رده های جهانی و المپیک گذاشتند و موفق شدند.

وی ادامه داد: تجلیل از ورزشکاران در استان باید در سال های آینده هم نهادینه شود و عزت و احترام به مدال آور تنها نباید به یک زمان خاص محدود شود بلکه باید در تمام طول سال و دهه های مختلف یاد و نامشان را گرامی بداریم.
حسین زادگان گفت: زیبنده یک ورزشکار پارالمپیکی نیست که در آژانس کار کند و به طور حتم باید پیگیر اشتغال مدال آور المپیک و پارالمپیک باشیم.

وی تصریح کرد: ورزشکاران مدال آور به طور حتم دغدغه مسکن را هم دارند و باید در چارچوب های قانون برای گره گشایی از مشکلات این عزیزان تلاش شود.

حسین زادگان افزود: ورزشکاران باید دیده شوند و نباید هیچ یک از آن ها دغدغه معیشت داشته باشند زیرا افتخارآفرینان، الگوهای مردم در اجتماع هستند.

*جذب قهرمانان ملی در شرکت های تابعه وزرات نفت

 کیوان مرادیان عضو مجمع نمایندگان مازندران نیز با اشاره به اینکه مدال آوران مازنی سختی ها و  مشکلات زیادی را تحمل کردند تا به حق خود برسند، افزود: جامعه ورزشی و افکار عمومی نیز استقبال قابل توجه ای از قهرمانان ملی خود داشته است.
وی گفت: ورزشکاران در دنیا پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند و باید حمایت ویژه ای از دلاوران صورت گیرد.
 عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: از ۲۳ عضو کمیسیون انرژی،۱۷ عضو برای جذب قهرمانان ورزشی در شرکت‌های تابعه وزارت نفت امضا کردند و ۶ عضو باقیمانده نیز در هفته جاری این طرح را امضا می‌کنند.

*۱۳۰ نشان رهاورد ورزشکاران مازندرانی در سال جاری

در ادامه حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه این آیین گفت: حسین زادگان ورزشی ترین استانداری است که مازندران به خود دیده و در هرموضوعی که در ورزش استان اتفاق افتاد وی پای کار بوده و از تلاش استاندار محترم نهایت قدردانی را دارم.
 رنگرز ادامه داد: برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان نشان از دغدغه مندی مسوولان ارشد استان برای حمایت از ورزشکاران است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: در سال جاری ۱۳۰ نشان جهانی، بین المللی، المپیک و آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی به دست آمد.

 در این آیین ، حسن یزدانی، محمدهادی ساروی، امیرحسین زارع مدال آوران المپیکی و مرتضی مهرزاد، رمضان بیابانی، مجید لشگری، محمدرضا خیرالله زاده و رمضان صالحی مدال آواران پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن و همچنین تعدادی از مربیان سازنده و هیات های ورزشی استان ها و شهرستان ها تجلیل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو استاندار مازندران حسین زادگان مدال آوران مدال آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی میر جلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور پس از حضور در شلمچه و برگزاری اردوی راهیان نور گفت: این اردو در جهت معرفی شهدا و آشنایی با مردم داری و مردم یاری این عزیزان در راه ­بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و تجدید میثاقی با خون شهدا بود و من از سردار سلیمانی و پشتیبانی هاشون که بستر را فراهم­ کردند تا ورزشکاران و جوانان بیایند و با قهرمانان واقعی این مروز بوم آشنا شوند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز توفیق حضور در یادمان شلمچه حضور را پیدا کنیم در جایی که قهرمانان و پهلوانان این سرزمین به ویژه ورزشکاران شهید که از جان خود گذشتند و پلاکشان، مدال شأن شد و ما هم به رسم ادب، احترام و رسم پهلوانی، قهرمانان و پهلوانان ورزشی امروز­ در این مکان حضور یافتیم تا مسلک و مرام پهلوانی فراموش نشود.   وی ادامه داد: یکی از وظایفی که ما دربسیج ورزشکاران داریم، ترویج فرهنگ وسیره شهداست و این اردوی راهیان نور در جهت معرفی شهدا و انتقال پیام آنها است.‌


­

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی