Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نادر نورایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سرپل ذهاب گفت : گازرسانی به این ۶۵ روستا هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با این اعتبار شاهد شتاب بخشی در اجرای عملیات گازرسانی خواهیم بود.

او گفت : با اتمام این عملیات ساکنان ۶۵ روستای شهرستان با اجرای خط انتقال و شبکه از گاز خانگی بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار سرپل ذهاب افزود: حدود ۱۶۲ کیلومتر شامل خطوط انتقال اصلی و شبکه گاز می‌شود که عملیات اجرای آن در حال انجام است و با کمک بخشداری شهرستان در نقطه‌ای از پروژه در روستای نعل بند گرجی که معارض اجتماعی داشت این مشکل رفع شد و کارگاه و پروژه به فعالیت خودش ادامه داد.

نورایی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که همکاری لازم را با شرکت گاز و پیمانکار مربوطه داشته باشند که قبل از فصل سرما و بارندگی امسال پروژه به اهداف اصلی خود دست پیدا کند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان