Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اجرای حزب‌الله لبنان ضمن انتقاد از حزب القوات اللبنانیه تاکید کرد:بدترین کاری که یک گروه لبنانی انجام می‌دهد این است که خود را در راستای خدمت به طرح تقسیم کشور قرار دهد و این اقدام توهین‌آمیز و شرم‌آور باید متوقف شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرای حزب‌الله لبنان در سخنرانی که به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) داشت، اظهار کرد، "امروز همه چیز در حال تغییر است، واقعیت درگیری در منطقه و لبنان این است که پیروزی‌ها و صحنه‌هایی وجود دارند که دو طرف اسرائیلی و آمریکایی نمی‌توانند تحمل کنند و موقعیت ما در این درگیری این است که مسؤولیت حضور در این نبرد را بپذیریم و نمونه‌ ارائه دهیم، آنچه اهمیت دارد این است که دشمن نبرد ما را در هیچ جبهه‌ای از دست ندهد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی الدین در ادامه با تاکید بر آمادگی این حزب در میدان تقابل با آمریکایی‌ها برای باطل کردن تمامی ادعاها، دروغ‌ها و فتنه‌ها، گفت: در تقابل با آمریکا ضعف و سکون ممنوع است، ما به اصل دفاع و حمله در آن واحد باور داریم تا این دشمن در کشور و منطقه ما ضعیف شود، ما در میدان مبارزه برای باطل کردن تمامی ادعاها، دروغ‌ها، فتنه‌ها و فریب مردم آماده‌ایم.

رئیس شورای اجرای حزب‌الله لبنان افزود: (حزب) القوات اللبنانیه خود را در مسیر خدمت به طرح‌های دشمن و تحقق اهدافی جون فتنه و ازهم‌پاشیدگی کشور قرار داد. دو طرف آمریکایی و اسرائیلی به دنبال ایجاد فتنه و آشوب بوده و از تقابل نظامی مستقیم هراس دارند، هر کسی که در راستای خدمت به طرح‌های آمریکا و اهداف سفارت آن فعالیت می‌کند در واقع برای تخریب کشور و آینده آن تلاش می‌کند و ما از ابتدا مخالف این مساله بوده‌ایم و هنوز هم هستیم.

او در ادامه تاکید کرد: بدترین کاری که یک گروه لبنانی انجام می‌دهد این است که خود را در راستای خدمت به طرح تقسیم کشور قرار دهد، مشکل در ارتباط داشتن با سفارت‌خانه‌ها و رفت‌وآمد به آنها نیست بلکه مشکل نمایندگی از آنها در زمانی است که هدف آنها تقسیم کشور است، این اقدام توهین‌آمیز و شرم‌آور است و باید متوقف شود.

این رهبر حزب‌الله لبنان در ادامه سخنرانی خود گفت: یک گروهی می‌آید و امکانات خود را برای باز کردن درب‌های لبنان به روی پروژه‌های خارجی به کار می‌گیرد که به دنبال نابود کردن این کشور هستند، اگر این امکانات برای اصلاح، کمک و نجات کشور به کار گرفته می‌شدند، ما حرفی نمی‌زدیم اما این گروه خود را همانند اسب ترووآ برای خدمت به پروژه‌هایی شنیع به کار گفته است. ما موضعگیری خود را اعلام کردیم و گفتیم کسی که از ارتباط مناطق با یکدیگر هراسان است ، خود در بحران است و همان کسی است که طرح‌های فتنه‌انگیز را همراه دارد، چرا از ارتباط میان لبنانی‌ها و بازگشایی مناطق می‌ترسید؟ آیا صحبت از شیاح-عین الرمانه بازیابی زبان جنگ داخلی نیست؟ این گروه خود را برای اتهام‌زنی‌ها و ارائه گزارش‌هایی دروغ به آمریکایی‌ها درباره چهره‌ها و گروه‌هایی که با آنها اختلاف دارند، به کار گرفتند.

او افزود: ما می‌دانیم آنها مخالف مقاومت هستند و انتظار نداریم روزی با ما باشند اما آیا این اختلاف‌نظر سیاسی دروغ و اتهام را توجیه می‌کند؟ اینها در نامه‌های ارسال شده به سفارت وجود دارند.

صفی الدین در پایان نیز گفت: آیا این تحریک علیه برخی چهره‌ها، شرکت‌ها و گروه‌ها به منظور اعمال تحریم‌هایی علیه آنها به این معنی است که آنها یک گروه ملی لبنانی هستند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان هاشم صفی الدین حزب الله لبنان خدمت به طرح یک گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) اولین اثر تصویری قطعه اسماً الحسنی در کشور را در سال ۱۳۹۵ در شهرک نور (محل تصویربرداری فیلم محمد رسول الله ص) انجام داد که موجب شد فضاسازی عمومی در کشور در توجه به این اثر ایجاد شود.

با پیام مقام معظم رهبری به این گروه در تقدیر از تولید این اثر در ۱۱ مرداد ۱۳۸۵، علاوه بر توجه عمومی به اثر اسماءالحسنی، باعث ایجاد انگیزه ویژه و نقطه عطفی در رشد گروه محمد رسول الله (ص) در تولید آثار تصویری بویژه اثرهای جدید اسماءالحسنی شد.

به فضل الهی تاکنون ۱۸ اثر تصویری اسماءالحسنی از این گروه در اماکن مقدسه در ایران، عراق و سوریه تولید شده است که مورد توجه و اقبال عمومی مردم در کشور و حتی میلیون‌ها نفر در اقصی نقاط دنیا شده است.

جدیدترین آثار تولیدی این گروه، دو اثر دیگر اسماءالحسنی می‌باشد که اعضای گروه با حضور در آستان مقدس سلطان علی بن محمد باقر علیه السلام در مشهد اردهال و حضور در چندین ایستگاه مترو تهران اقدام به تولید تصویری این اثرها کرده اند که با تولید این دو اثر تعداد آثار اسماءالحسنی این گروه از سال ۱۳۹۵ تاکنون به ۲۰ اثر رسیده است.

کد خبر 6063526 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم