Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه استان باید تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم سرلوحه کار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مدرس خیابانی در نشست شورای مدیران ستادی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) افزود: مدیران باید مردمی باشند و با ارتباط قوی با مردم در میان آنان حضور میدانی داشته باشند و از نزدیک با مشکلات و کمبودها آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در ادامه بیان کرد: برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه استان باید تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد زیرا با پشت میزنشینی مدیران مشکلی از مشکلات مردم حل نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان سیاست‌های مهم دولت؛ خاطرنشان کرد: تحول و توسعه از اهداف مهم مجموعه نظام و دولت در سیستان و بلوچستان است بنابراین مدیران استان ابتدا باید اشاعه فرهنگ توسعه و پیشرفت را از خود شروع کنند و آغازگر حرکت توسعه در منطقه باشند.

مدرس خیابانی گفت: توانمندی و دانش، انگیزه و سلامت در کار، سه معیار مهم و اصلی مدیریت است که برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه و خدمت هرچه بیشتر به مردم، باید علاوه بر این تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم نیز سرلوحه کار مدیران باشد.

وی اظهار کرد: توسعه در سیستان و بلوچستان باید در همه ابعاد رقم بخورد و نمی‌توان حوزه‌ای را نسبت به حوزه دیگر ارجح‌تر دانست.

استاندار تاکید کرد: توسعه عمرانی بدون پیوست امنیتی امکان اجرایی ندارد و از طرفی اقتصاد و عمران و توسعه هم موجب ارتقاء امنیت و ارتقاء شاخص‌های معیشتی و اجتماعی و منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، طلاق، اعتیاد و بزهکاری خواهد شد.

وی بر ارتباط بیشتر مدیران با رسانه‌ها و حمایت آنان از اصحاب رسانه تاکید کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی توانمندی‌های سیستان و بلوچستان و امیدآفرینی بین مردم شد.

در این جلسه از زحمات عبدالناصر عرب‌پور مدیرکل دفتر استاندار تجلیل و سیاوش عبدی به عنوان سرپرست دفتر استاندار معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی

 ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در آیین افتتاحیه این همایش اظهار کرد: مدیران مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور گرد هم جمع شده اند تا نظام مسائل جسمانی و روانی و اجتماعی جامعه دانشجویی را بحث و بررسی کنند زیرا جنس مسائل هر دانشگاه متفاوت و در حال تغییر است.

وی گفت: لازم است مدیران هم اندیشی داشته باشند و این تغییرات را در نظام مسائل بررسی و چالش ها را در جلسات و کمیسیون ها مطرح کنند و برای برون رفت از این چالش ها به راهکارهای اجرایی و محکم برسند.

وی بیان کرد: قطعا دانشجویانی که وارد دانشگاه می شوند متولدین دهه ۸۰ هستند که سن نوجوانی را به تازگی پشت سر گذاشته اند و چالش هایی را پیش رو دارند که همکاران مشاوره دانشگاهها هم نوع برخوردشان و هم تلاششان برای حل نظام مسائل دانشجویان متفاوت است که امیدواریم در این جلسات با استفاده از تجربیات و آخرین پژوهشها و یافته هایی که به اشتراک می گذارند به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش ضمن بیان ظرفیت های دانشگاه سیستان و بلوچستان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاهها را تشریح کرد.

غلامرضا رضایی افزود: قبل از انقلاب سیستان و بلوچستان کمترین بهره را از مراکز آموزش عالی داشت اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی این استان در حال تحصیل هستند و سرانه مراکز آموز عالی در این منطقه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۱هزار دانشجو دارد، گفت: این دانشگاه در تمام شاخص‌های وزارت علوم در طول عمر انقلاب اسلامی رشد داشته است.

رضایی با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: مرکز بهداشت و مشاوره این دانشگاه نسبت به سالهای قبل بسیار متحول شده است.

حجت الاسلام عبدالواحد بامری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: این استان در میان افکار عمومی به عنوان رنگین کمان فرق و مذاهب به شمار می آید، شهدای شاخصی همچون شهید میرحسینی دارد و کوچکترین شهید کشور شهید سبیل اخلاقی در نیکشهر است.

وی بیان کرد: یکی از رویش های ارزشمند انقلاب اسلامی در استان، وجود این دانشگاه است که ۴۲۰ نفر هیات علمی و ۵۰ استاد تمام دارد و در سال گذشته در میان رتبه بندی کشور رتبه ۱۲ را از لحاظ علمی و آموزشی کسب کرد.

مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان، نیز در این همایش اظهار کرد: رویکرد دفتر مشاوره در ابتدا پیشگیرانه است که با استفاده از مشاوران و کارشناسان مربوطه در این راستا اقدام می‌کنیم.

زهرا نیکبخت افزود: ۱۲ مشاور و روانشناس در دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای کمک به دانشجویان تلاش می کنند تا در ارائه خدمات، اقدامات ارزنده‌ای انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان