Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:19:50 GMT

کشف 222کیلو تریاک از یک خودرو در میناب

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۱۰۵

کشف 222کیلو تریاک از یک خودرو در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه باموادمخدر شهرستان "میناب" با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر از هشتبندی به میناب مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و حین گشت زنی و کنترل محور هشتبندی به میناب به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ماموران جهت بررسی، خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از آن 222 کیلو و 100گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس است و در این رابطه از عموم مردم می خواهیم هر گونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان کشف مواد مخدر هشتبندی میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح جزئیات خبر دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت گفت: چندی پیش مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 6081139

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین