Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:08:31 GMT

«شمخانی» پاسخ تهدیدات صهیونیست‌ها را داد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۱۳۴

«شمخانی» پاسخ تهدیدات صهیونیست‌ها را داد

‏به گزارش خبرگزاری مهر، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی و ادعای تصویب بودجه برای اقدامات خصمانه علیه کشورمان، در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت: رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری برای شرارت علیه ‎ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5334845

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران توییتر رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افغانستان آیت الله خامنه ای حسین امیرعبداللهیان مجلس یازدهم دولت سیزدهم هیئت دولت نیروی هوایی ارتش روسیه سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لایحه رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: غرب به واسطه امپراطوری عظیم رسانه‌ای اینگونه القا کرده بود که آمریکا و متحدانش یک قدرت شکست‌ناپذیر در حوزه دفاعی هستند و کشورهایی همچون جمهوری اسلامی حرفی برای زدن ندارند.

رضایی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ثابت شد که این گزاره غرب پوشالی است و قطعا شکست خواهند خورد، البته پیش از این در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی رزمندگان حماس این مهم را اثبات کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام بی سابقه به صورت مستقیم رژیم صهیونیستی را مورد تنبیه قرار داد و به این رویه که حملات صهیونیست‌ها بدون پاسخ می‌ماند پایان داد.

وی افزود: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

دیگر خبرها

  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • ناگفته‌هایی از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است