Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز (یکشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار لیگ بسکتبال آمریکا، میلواکی باکس قهرمان دوره قبل و مدعی قهرمانی مقابل سن آنتونیواسپرز قرار گرفت. در این بازی تیم میلواکی با درخشش کریس میدلتون موفق شد ۱۲۱ بر ۱۱۱ سن آنتونیو را شکست دهد تا به دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار کریس میدلتون با کسب ۲۸ امتیاز و ۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل مک درموت با کسب ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

آتلانتاهاکس ۹۵ – ۱۰۱ کلیولند کاوالیرز میامی هیت ۹۱ – ۱۰۲ ایندیاناپیسرز دالاس ماوریکس ۱۰۳ – ۹۵ تورنتو رپترز دیترویت پیستونز ۸۲ – ۹۷ شیکاگو بولز نیو اورلینز پلیکانز ۸۹ – ۹۶ مینه‌سوتا تیمبرولوز میلواکی باکس ۱۲۱ – ۱۱۱ سن آنتونیواسپرز پورتلند تریل بلیزرز ۱۳۴ – ۱۰۵ فینیکس سانز ممفیس گریزلیز ۱۲۰ – ۱۱۴ لس آنجلس کلیپرز

بیشتر بخوانید 

مدعی قهرمانی فصل را با پیروزی آغاز کرد/ شکست پادشاه در گام اول با تریبل دبل " کری"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال آمریکا اخبار بسکتبال لیگ بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم

دیدار نخست از رقابت‌های بسکتبال مرحله چهارم لیگ جوانان بانوان امروز در سالن آزادی سنندج برگزار شد و تیم لاستیک بارز کردستان توانست حریف زنجانی خود را شکست دهد.

 در این دیدار بلندقامتان تیم بسکتبال لاستیک بارز کردستان با نتیجه ۶۲ - ۳۸ تیم آکادمی زنجان را مغلوب کرد.

 سرمربی تیم ملی بسکتبال کردستان در این خصوص گفت:در این بازی توانستیم در مقابله با تیم تلاش زنجان بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

سروه ضرقامیان افزود: دیدار دوم این تیم در این مرحله روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در سالن آزادی برگزار می‌شود و در صورت بُرد لاستیک بارز، نماینده کردستان به مرحله ۱/۴ نهایی صعود خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی