Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@00:36:45 GMT

وعده طالبان برای تشکیل ارتش قوی با تجهیزات مدرن

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۲۴۳

وعده طالبان برای تشکیل ارتش قوی با تجهیزات مدرن

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «محمد یعقوب مجاهد»، سرپرست وزارت دفاع در دولت موقت طالبان برنامه‌های مقام‌های جدید برای ایجاد ارتش ملی را اعلام کرد.

یعقوب در پیام صوتی ضبط شده تأکید کرد که دولت جدید قصد دارد ارتش منظم و مجهز به همه امور لازم شامل تجهیزات نظامی پیشرفته و امکانات مدرن را ایجاد کند و ارتش جدید علاوه بر نیروهای زمینی ، شامل یک نیروی هوایی قوی نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به همه افغان‌ها وعده داد که ارتش از آن‌ها محافظت کنند و همه آنها به این ارتش افتخار خواهند کرد.

یعقوب با تاکید مجدد بر تعهد طالبان برای عدم استفاده از خاک افغانستان به منظور فعالیت علیه سایر کشورها هشدار داد که دولت جدید به هیچ کشوری اجازه نقض حریم هوایی افغانستان را نمی‌دهد.

وی گفت یکی از اولویت‌های دولت جدید حفاظت از مرزهای کشور است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: طالبان ارتش قوی تجهیزات مدرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است

آفتاب‌‌نیوز :

 ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی قدرتمند اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و نه ریزپرنده‌ای بلکه شی‌ای مشکوک بود که ساعت ۰۴:۵۰ دقیقه بامداد امروز با شلیک هوایی نیرو‌های پدافند هوایی اصفهان هدف قرار گرفت و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست افزود: این شیء مشکوک قابل رویت نبود با مشاهد آن بلافاصله مورد هدف پدافند هوایی اصفهان قرار گرفت و اگر قصد تجاوز و قصد سوء‌ای داشت نتوانست به هدف خود دست پیدا کند و متواری شد.

وی گفت: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن ما وارد نشده است و نیروی پدافند هوایی ۲۴ ساعته هوشیار و بیدار است و همرزمان ما چشم به آسمان با تجهیزات و رادار حافظ آسمان وطن و امنیت هستند و دشمن اقدامی انجام نداد.

دیگر خبرها

  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • انتقاد دیپلمات طالبان در کراچی از عدم همکاری دولت پاکستان
  • تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال