Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توییتی به اخبار منتشر شده درباره اختصاص ۱.۵ میلیلارد دلار برای انجام اقدامات خصمانه علیه ایران واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت کشورمان امروز یکشنبه به اخبار منتشر شده درباره اقدام رژیم اسرائیل در اختصاص بودجه ویژه جهت شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و گفت که سردمداران این رژیم به جای این کار، بودجه را برای بازسازی رژیم اسرائیل اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز یکشنبه در توییتی نوشت:‌ «رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه 1.5 میلیارد دلاری برای شرارت علیه ایران به فکر تأمین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.»

اخیرا رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که کابینه این رژیم به نخست وزیری نفتالی بنت با اختصاص بودجه ویژه به مبلغ پنج میلیارد شکل ( یک و نیم میلیارد دلار) برای خراب کاری در برنامه هسته‌ای مانند جمع آوری اطلاعات و غیره موافقت کرده است.

«مجید تخت روانچی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل چندی پیش در نامه‌ای به رئیس دوره‌ای شورای امنیت نسبت به هرگونه محاسبه اشتباه و ماجراجویی احتمالی نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داده بود.

در نامه تخت روانچی خطاب به رئیس دوره‌ای شورای امنیت در پاسخ به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی آمده بود: «طی ماه‌های گذشته، تعداد و شدت تهدیدات تحریک آمیز و ماجراجویانه رژیم اسرائیل به طور مداوم افزایش یافته و به سطح هشدار دهنده‌ای رسیده است. آخرین مورد آن از سوی رئیس ستاد ارتش این رژیم صورت گرفته که تهدید کرده است «طرح‌های عملیاتی علیه برنامه هسته‌ای ایران در حال گسترش است» و «عملیات برای از بین بردن توانایی‌های ایران در عرصه‌های مختلف و در هر زمان ادامه خواهد یافت.»

هشدار ایران درباره هرگونه محاسبه اشتباه و ماجراجویی احتمالی رژیم صهیونیستیتخت روانچی: رژیم اسرائیل در جایگاهی نیست که درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران اظهارنظر کندتخت روانچی:خلع سلاح هسته‌ای باید در دستور کار نظام بین‌الملل باقی بماند/ اسرائیل وادار به پذیرفتن معاهده منع اشاعه شودتخت روانچی: آمریکا به محافظت از اسرائیل در سازمان ملل پایان دهد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ایران بین الملل رژیم صهیونیستی اسرائیل دریابان شمخانی اخبار ایران بین الملل رژیم صهیونیستی اسرائیل دریابان شمخانی رژیم صهیونیستی رژیم اسرائیل هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد

مقام مسئول وزارت امور خارجه فرانسه رسما کمک این کشور به رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله موشکی و پهپادی ایران در آسمان اردن را تایید کرد.   به گزارش ایسنا، «کریستوف لوموان»، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه گفت کشور وی «به درخواست امان» در زمان حمله تنبیهی ایران در شنبه شب گذشته به رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در آسمان اردن کمک کرده است.   به نوشته خبرگزاری آناتولی، لوموان پنجشنبه شب در یک نشست خبری در پاریس رسما اذعان کرد: «فرانسه به درخواست اردن پهپادها و موشک‌های ایرانی که اواخر شنبه گذشته و بامداد یکشنبه اسرائیل را هدف گرفتند، رهگیری کرد.»   او در این نشست خبری گفت: «ما پایگاهی هوایی در اردن داریم و حریم هوایی اردن توسط این شلیک‌ها نقض شد. اینها حرف‌های رئیس جمهور ما هستند بنابراین من دارم کلمات او را به کار می‌برم.»   به گزارش خبرگزاری آناتولی او در ادامه این نشست گفت که انگیزه فرانسه برای مقابله با حملات تنبیهی ایران «تعهد به امنیت اسرائیل» و «اجرای درخواست اردن که حریم هوایی آن نقض شد» بوده است.   سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه گذشته از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. این حمله در واکنش به حمله ارتش صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران منجر شده بود.   آمریکا، انگلیس، اردن و فرانسه به رژیم صهیونیستی در رهگیری حملات ایران کمک کردند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرانسه به اسرائیل برای پاسخ به ایران کمک کرد
  • فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • اظهارات تازه کامرون درباره پاسخ اسرائیل به ایران
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • رسوایی پس ازرسوایی
  • رسوایی پس از رسوایی
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد