Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:41:21 GMT

جودوکار قم پدیده ایران شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۳۳۵

جودوکار قم پدیده ایران شد

محمدحسن سالاری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از یک سو درخشش تیم جودو نوجوانان قم در مسابقات قهرمانی کشور و از سوی دیگر عملکرد وصف‌ناپذیر محمدجواد محبی در مسابقات جوانان ایران موجی از شور و شعف را در خانواده جودوی قم ایجاد کرد.

وی افزود: به فاصله دو روز بعد از روی سکو رفتن جودوکاران نوجوان قم، شاهد درخشش پهلوان محمدجواد محبی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور بودیم و این جودوکار آینده‌دار در اتفاقی نادر موفق به کسب دو نشان طلای پیاپی از مسابقات کشوری در وزن ۹۰ کیلوگرم دو رده سنی نوجوانان و جوانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات جودو استان قم افزود: این یک شگفتی برای جودو قم است و چهره شگفتی‌ساز جودو قم یعنی محمدجواد محبی با این عملکرد کم‌نظیر به عنوان پدیده این دوره از مسابقات کشوری از سوی فدراسیون معرفی شد و نشاط، غرور و خودباوری بیش از پیش در بین نسل نوجوان و جوان جودوی قم ایجاد کرد.

وی ابراز کرد: به سهم خود این پیروزی‌های غرورانگیز و تاریخی را به جامعه ورزش، خانواده نجیب جودو، قهرمانان و خانواده ورزشکاران تبریک می‌گویم و در مقابل بزرگی و همراهی بزرگان جودو، تلاش و سخت‌کوشی جوانان، دانش و درایت کادر فنی و زحمات مربیان پایه را ارج می‌نهم.

سالاری عنوان کرد: باید از اعضای کادر فنی شامل محمدرضا صحرایی (رئیس شورای فنی) و دوستان عزیزم آقایان میرسپاسی، علیرضا معتضدی و حمیدرضا محققی و همچنین از مربی پایه و زحمتکش یوسف فرج‌اللهی و رئیس سابق هیئت جودو مجید متقی و همه عزیزانی که به نوعی ما را در رسیدن به اهداف فنی و البته اخلاقی یاری کردند تشکر و قدردانی کنم، در پایان سخت باید بگویم که با اتحاد و همبستگی تا رسیدن به عرصه‌های جهانی راه دوری نخواهیم داشت.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم جودو سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، قهرمانی تیم پترو پالایش کنگان در مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان بندر دیّر رقم خورد.

این مسابقات با حضور ۹ تیم در دو گروه به مدت یک هفته در زمین والیبال ساحلی بندر دیّر برگزار شد که در شب آخر این مسابقات که با حضور نماینده مجلس و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان دیّر و اعضای شورا برگزار شد.

در دیدار پایانی تیم پترو پالایش کنگان متشکل از احسان بحرینی و علی دشتی بازیکنان دیری خود با غلبه بر تیم ساحلی دیّر قهرمان این مسابقات شد.

تیم خلیج‌فارس دیّر مقام سوم را کسب کرد.

کد خبر 6083850

دیگر خبرها

  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حذف دیوید تیلور امپراتور ۸۶ کیلوگرم جهان به دست یک پدیده؛ «آرون بروکس» هیولای جدید ۸۶ کیلوگرم کیست؟
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد