Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@19:32:41 GMT

خانواده شهدای شاخص آشتیان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۴۸۰

خانواده شهدای شاخص آشتیان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آشتیان، ظهر امروز طی مراسمی به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و سالروز شهادت برخی از شهدای لشکر علی بن ابیطالب(ع) و شهدای غرب و شمال غرب آشتیان از خانواده شهدای شاخص این شهرستان تجلیل شد.

در این مراسم که نمایندگان ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح، سند راهبردی وزارت دفاع، نماینده‌ کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان، سردار داوود غیاثی‌رادنماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح، امام جمعه موقت اراک، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، امام جمعه آشتیان، رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی اراک، آشتیان و کمیجان، رئیس اداره آموزش و پرورش، نماینده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه آشتیان و جمعی دیگر از رؤسا و مسوولان حضور داشتند، از خانواده شهید سید سعید سپاسی، شهید ذوالفقاری از فرماندهان ارتشی آشتیان، روحانی شهید آشتیانی، شهید حسین نجفی آشتیانی اولین شهید توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اولین دیده‌بان لشکر حضرت محمد(ص)، طلبه شهید ذوالفقاری، شهید رضا آشتیانی و جمعی دیگر از شهدای شاخص آشتیان تجلیل و لوح فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم و فرماندهی قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین همچنین رئیس هیئت امنای رزمندگان غرب و شمال غرب سردار سرلشکر مصطفی ایزدی به همراه لوح کنگره استان زنجان به آنان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار مادران شهیدان ضمن تقدیر و تشکر از هیئت اعزامی و اعلام پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا، برای ادامه راه شهیدان تاکید کردند.

 

در پایان این دیدارها نشست تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت با حضور روسای دانشگاه آزاد کمیجان، دانشگاه آزاد آشتیان، رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی، نماینده آموزش و پرورش، رئیس آموزش و پرورش شهرستان آشتیان و شخصیت‌های روحانی و فرهنگی، نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و نمایندگان سند راهبردی رزمندگان  برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اسلام دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه


هرمزگان-جام جم انلاین-در دومین روز از هفته سلامت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاونین، مدیران و کارکنان دانشگاه در گلزار شهدای پردیس دانشگاه حضور یافتند.این مراسم به منظور تجدید میثاق با شهدای گمنام و نثار گل به مرقد شهیدان بزرگوار انجام شد.   دکتر جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گلزار شهدای گمنام جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کرد.   همچنین زیارت‌نامه قبور شهدا توسط حاج آقا تقوی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قرائت شد.حاج آقا تقوی در مورد اهمیت شهدا و برکت شهدا در سرزمینی که مدفون هستند، سخن گفت.رئیس دانشگاه، معاونین توسعه، درمان، بهداشت، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، غذا و دارو و تحقیقات و مشاورین رییس دانشگاه دکتر غریب‌زاده، دکتر حیرانی، مهندس صادقی و دکتر حسن نژاد، دکتر صفری رئیس دانشکده علوم پزشکی شرق، دکتر قاسمی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه، مهندس بنگلی رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت، دکتر جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان در مراسم ادای احترام به شهدای پردیس دانشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال