Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان امروز 25 دقیقه تنیس-فوتبال بازی کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز یکشنبه از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداخت.

به گزارش طرفداری، تمرین یکشنبه سرخپوشان با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام کارهای هوازی و کششی و نرمشی در دستور کار قرار گرفت.

در بخش بعدی تمرین، بازیکنان به مدت 25 دقیقه به بازی تنیس فوتبال در قالب چند گروه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از گروه‌ها، یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و سید جلال حسینی مقابل تیم؛ امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و مهدی شیری قرار گرفتند.

کری خوانی و فضای شاد تمرین امروز نکته جالب توجهی بود که کادر فنی برای افزایش روحیه بازیکنان لازم می‌دید. تمرین سبک سرخپوشان بعد از 45 دقیقه به پایان رسید.

علی شجاعی و رضا دهقانی هم اختصاصی کار کردند تا به مرز آمادگی برای حضور در تمرینات گروهی برسند. سایر بازیکنان هم بدون مشکل تمرین کردند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وزیر ورزش دست عزیزی خادم را خوانده بود! / بی اعتنایی رییس به پروتکل ها یا مقامات؟ مهدی طارمی آقای گل فعلی لیگ پرتغال میلان و تکرار رکورد بهترین شروع تاریخ خود در سری آ سایه سنگین زیدان روی سر مربیان تحت فشار؛ از سولسشر و پوچتینو تا دشان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه کاظمی بدنسازی کردند...

طرفداری| سرخپوشان امروز در ورزشگاه کاظمی بدنسازی کردند.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۳۰ در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را شروع کردند. در این تمرین که یک ساعت به طول انجامید بازیکنان طبق برنامه تعیین شده از سوی کادر فنی، به کار با دستگاه‌های بدنسازی پرداختند و وزنه زدند. علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز زیر نظر کادر پزشکی برنامه مخصوص خود را دنبال کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه
  • تمرین هنانوف و بیرو زیر نظر کادرپزشکی