Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:29:00 GMT

ارتش منظمی را در افغانستان تشکیل می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۵۹۲

ارتش منظمی را در افغانستان تشکیل می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی طلوع، محمد یعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع طالبان در پیامی اعلام کرد که در تلاش است تا با ایجاد یک ارتش ملی مستقل از تمامیت ارضی و حریم هوایی افغانستان حفاظت کند.

سرپرست وزارت دفاع طالبان در یک نوار صوتی منتشر شده بار دیگر بر عدم استفاده از خاک افغانستان علیه کشورهای دیگر تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اطمینان داد که که یک ارتش منظم با تجهیزات پیشرفته تشکیل خواهند داد که حفاظت از سرحدات کشور در اولویت کاری‌شان قرار خواهد داشت.

محمد یعقوب مجاهد اضافه کرد: به احدی اجازه نمی دهیم که به حریم افغانستان تجاوز کند.

کد خبر 5334870

منبع: مهر

کلیدواژه: طالبان افغانستان ارتش افغانستان ایالات متحده امریکا افغانستان سوریه روسیه عراق انتخابات عراق رژیم صهیونیستی لبنان طالبان ترکیه فلسطین ایران رجب طیب اردوغان ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شفاخانه های افغانستان را تجهیز کند
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • نقض حقوق زنان در افغانستان نادرست و بی‌اساس است