Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) پس از بازگشت از روسیه در جلسه کابینه در اراضی اشغالی گفت: «رئیس جمهور روسیه «گوشی شنوا» برای نیازهای امنیتی اسرائیل است. برنامه هسته ای ایران در درجه اول نیازهای امنیتی ماست.»

بنت افزود: «ما با روسیه به توافق های خوب و پایداری رسیدیم و درباره وضعیت پیشرفته برنامه هسته‌ای ایران که همه را نگران کرده نیز بحث کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «روسیه عملا همسایه اسرائیل در شمال است و بسیار مهم است که ما شرایط پیچیده و ظریف را به شیوه ای آرام و بدون نقص مدیریت کنیم.»

جمعه گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سوچی روسیه با یکدیگر دیدار کردند.

پوتین در این دیدار بر تلاش کشورش برای بازگشت سوریه به وضعیت با ثبات گذشته خود سخن گفت و اعلام کرد:  میان روسیه و اسرائیل برخی نقاط مشترک و فرصت همکاری به ویژه در زمینه مقابله با تروریسم وجود دارد. در مقابل نفتالی بنت هم این دیدار را موقعیتی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی بین دو طرف دانست.

همچنین پیشرفت برنامه های هسته ای ایران یکی از مباحث مهم بین دو طرف بود که بنت قبلا اشاره کرده بود با پوتین در این باره تبادل نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفتالی بنت ولادیمیر پوتین مذاکرات هسته ای هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد که ایران به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

دولت ارمنستان اخیرا چهار روستای مرزی در منطقه «قزاق» در خاک جمهوری آذربایجان که مورد مناقشه با این کشور بود را به باکو واگذار کرد.

این روستا‌ها به مدت بیش از سه دهه در کنترل ارمنستان قرار داشتند.

نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان نیز روز شنبه اعلام کرد نیرو‌های مرزبان روسیه‌ای مستقر در منطقه مرزی «تاووش» مابین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در پی روند جاری تعیین مرز و تحدید حدود بین دو کشور از این منطقه خارج می‌شوند.

سربازان مرزبان روسیه از سال ۲۰۲۱ طبق یک توافق دو جانبه در پشت مرز تاووش در خاک ارمنستان استقرار داشته‌اند.

پاشینیان در این ارتباط گفت: ایست بازرسی‌های روسیه در یک وضعیت برقرار شدند و اکنون اتفاقی که دارد می‌افتد این است که این وضعیت دستخوش تغییر بزرگی می‌شود و این تغییر بزرگ باید بر همه زمینه‌ها اثر بگذارد. معنی این صحبت این است که اکنون ما در اینجا یک خط مقدم نداریم بلکه یک مرز داریم و یک مرز علامت صلح است. این معنی‌اش این است که نیرو‌های مرزبانی ارمنستان و جمهوری آذربایجان خواهند توانست با همکاری با یکدیگر و با اتکا به خود از مرز محافظت کنند.

دیگر خبرها

  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد