Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار شد.

در این آئین معنوی قاریان از شهرستان گناوه به تلاوت کلام الله مجید پرداختند و مولودی خانی به مناسبت میلاد پر خیر و برکت نبی گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و مسابقه تلاوت قرآن بین شرکت کنندگان در مراسم از دیگر بخش‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه و دیلم در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم در راستای برنامه‌های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه و به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و دینی به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در آستان مقدس امامزاده سلیمان (ع) گناوه برگزار شد.

حسین غلامی افزود: در این برنامه معنوی و پرنور که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و با همکاری هیئت امنا امامزاده سلیمان بن علی و جامعه قرآنی شهرستان گناوه برگزار شد قاریان و خادمین قرآن کریم حضور داشتند و به تلاوت زیبای کلام الهی پرداختند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه و دیلم یادآور شد: تلاوت قرآن کریم، مولودی خوانی و مسابقه تلاوت بین حضار و شرکت کننده کنندگان از بخش‌های این آئین معنوی بود.

کد خبر 5334803

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه قرآن کریم حسین غلامی میلاد پیامبر ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران سیدابراهیم رئیسی گرگان مجلس شورای اسلامی اداره اوقاف و امور خیریه امامزاده سلیمان امام جعفر صادق گناوه برگزار شد قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود