Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت میلاد خجسته پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت مراسم جشن میلاد در ۶۳ بقعه متبرکه شاخص استان قزوین برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت فرارسیدن میلاد خجسته پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) استان قزوین غرق در جشن و سرور و شادامنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم جشن های میلاد خجسته پیامبر مهربانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود در بقاع متبرکه و شاخص استان قزوین در حال برگزاری است. 

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این باره اظهارداشت: جشن میلاد پیامبرگرامی اسلام در بقاع متبرکه قزوین برگزار شده است و مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این مراسم شرکت می کنند.

وی افزود: ۱۷ عنوان برنامه از جمله سخنرانی، مولودی خوانی، پخش سرود و برپایی ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه تدارک دیده شده که در جشن های میلاد برگزار می شود.

مجیدی تصریح کرد: این مراسم در شهر قزوین در تمامی بقاع متبرکه شاخص از جمله امامزاده حسین (ع)، چهار انبیاء، امامزاده اسماعیل، آمنه خاتون و سایر بقاع شاخص در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: در تمامی این برنامه‌ها اهمیت وحدت و نکوداشت این هفته تبیین خواهد شد تا مخاطبان بیش از گذشته با اهمیت وحدت در جامعه اسلامی آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقاف قزوین حجت الاسلام مجیدی بقاع متبرکه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ سید علی آسیایی، رئیس پلیس راهور استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، محدودیت های ترافیکی در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش.

سرهنگ آسیایی گفت: شهروندان و رانندگان می توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و... استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹فروردین آغاز و تا پایان مراسم ( حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه) ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست: ضمن رعایت محدودیت های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895896

دیگر خبرها

  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • عکس متفاوت از پلیس زن در قزوین/عکس
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • مراسم رژه روز ارتش در قزوین و همدان
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد