Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در فاصله حدود ۳ ساعت به آغاز دیدار تیم‌های پدیده و مس رفسنجان تمامی بازیکنان و کادر فنی پدیده در هتل فردوسی مشهد حضور دارند.

این در حالی است که شایعه شده بود پدیده قصد دارد تیم امید خود را به این مسابقه اعزام کند اما ظاهرا کادر فنی پدیده با این موضوع مخالفت کرده است. با این وجود پدیده برای بازی با مس رفسنجان به این شهر سفر نکرده و طبیعتا باید در این خصوص تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی در این باره اظهار داشت: ما پرونده را به کمیته انضباطی گزارش می‌کنیم. به هر حال ما نمی‌توانیم به زور یک تیم را به مسابقه ای که باید در آن شرکت کند اعزام کنیم.

وی افزود: این مسیر اگر خوب انجام شود تیم‌هایی که خوب هستند شناخته شده و در لیگ برتر باقی می‌مانند، تیم‌هایی هم که مستحق حضور در سطح بالای فوتبال ایران نیستند معرفی می‌شوند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: ما کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم، مثلا باید مدارا کنیم که بازی را عقب بیندازیم؟ کمیته انضباطی طبق گزارشی که از ما می‌گیرد جوانب را بررسی می‌کند و رای خود را صادر خواهد کرد. ارکان قضایی خوشبختانه مستقل هستند و ما تصمیم گیرنده نیستیم. آنها خودشان مستقل تصمیم نهایی را در مورد پرونده این مسابقه خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که چه جرائمی برای عدم حضور یک تیم در مسابقه در نظر گرفته می‌شود؛ گفت: این را کمیته انضباطی اعلام خواهد کرد. عدله باشگاه مهم است، به هر حال متخلف جریمه می‌شود. طبیعتا تعیین نتیجه و جرائم دیگر طبق قانون اعمال خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده مس رفسنجان پدیده سهیل مهدی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرا مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران را به شرح ذیل اعلام کرد:   باشگاه آلومینیوم اراک   تخلف:استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه    مستند:ماده ۸۶   تنبیهات:۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره ۲۰۶۹ پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)   حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)   تخلف:رفتار غیرورزشی   مستند:ماده ۶۴   تنبیهات:۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)   باشگاه استقلال تهران   تخلف:استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب   مستند:ماده ۸۶   تنبیهات:۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)   سید حسین حسینی (بازیکن استقلال)   تخلف:نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه    مستند:مواد ۵۱ و ۵۵   تنبیهات:یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود+۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)   محمد حسین مرادمند (بازیکن استقلال)   تخلف:بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه    مستند:ماده ۵۵   تنبیهات:۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر) ­

دیگر خبرها

  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • کمیته انضباطی سپاهان را جریمه کرد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد