Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از احداث ۴۰۱ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد خبر داد.

مجید الهی‌راد دوم آبان ماه، در آئین کلنگ زنی ساخت این واحدهای مسکونی که در  شهرستان مانه و سملقان واقع در روستای(اینچه اولیا) برگزار شد، گفت: امروز کلنگ احداث ۴۰۱ واحد مسکن مددجویان با همت کمیته امداد خراسان شمالی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در شهرستان مانه و سملقان به زمین زده شد و امیدواریم بتوانیم با اینگونه اقدامات بخشی از نیازهای مددجویان را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی‌راد زمان تحویل واحدهای مسکونی را تا یک سال آینده اعلام کرد و گفت: برای ساخت هر کدام از این واحدها بیش از ۱۸۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی در رابطه با تأمین اعتبار ساخت این واحدهای مسکونی، اظهار کرد: کمیته امداد خراسان شمالی ۳۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار می‌دهد و همچنین بنیاد مستضعفان نیز برای هر واحد مسکونی ۴۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض هزینه می‌کند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان نیز از طریق تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن برای ساخت هر واحد مسکونی هزینه می‌شود.

الهی راد با اشاره به برنامه کلی دولت برای ساخت مسکن در کشور، اظهار کرد: از مجموع واحدهای پیش‌بینی شده دولت، تعداد ۳۶۰ هزار واحد سهم کمیته امداد است که این نهاد در تلاش است سهم قابل توجهی را برای خانوارهای تحت حمایت خود جذب کند.

وی ادامه داد: هم اکنون در طرح نیازسنجی، خانواده‌هایی که فاقد مسکن هستند و یا خانه‌ آن‌ها نیاز به بازسازی دارد شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی مددجویان کمیته امداد مسکن محرومان و نیازمندان کمیته امداد خراسان شمالی میلیون تومان واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان