Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@00:09:52 GMT

واکنش زیدآبادی به اظهارات مصباحی‌مقدم درباره FATF

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۱۱۱

واکنش زیدآبادی به اظهارات مصباحی‌مقدم درباره FATF

آفتاب‌‌نیوز :

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام درخصوص تاثیر FATF بر اقتصاد ایران، نوشت: شیخ غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد ابقای نام جمهوری اسلامی در فهرست سیاه گروه ویژۀ اقدام مالی گفته است: اف.ای.تی.اف نه داغی دارد و نه درفشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط در این حد اعلام می‌کند که کشورها غیرهمکار هستند و در این موضوع نتیجه را دولت‌ها و شرکت‌ها می‌گیرند.

سخن آقای مصباحی مقدم مرا به یاد یکی از دوستانی می‌اندازد که برای تأمین وثیقۀ آزادی یکی از نزدیکانش از زندان، ملک خود را گرو گذاشت و از قضا آن زندانی هم پس از آزادی، کشور را ترک کرد.

به آن دوست گفتم؛ حالا سرنوشت ملکت چی می‌شه؟ پاسخ داد: هیچی نمی‌شه. آن روز که رفتم ثبت احوال برای گذاشتن وثیقه، اصلاً اتفاقی نیفتاد که! فقط یه کارمندی با یه خط عجق وجق یه جمله داخل سند نوشت و گفت برو. فکر کنم خودش هم نتونه بخونه چی نوشته!"

گفتم؛ "همون یه جملۀ عجق وجقِ ناخوانا یعنی اینکه ملکت در توقیف است و حق فروش و معاملۀ آن را نداری و با فرار متهم با خطر مصادره روبروست.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: غلامرضا مصباحی مقدم احمد زیدآبادی مصباحی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه