Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@23:07:01 GMT

آبی ها حریف شان را آنالیز کردند!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۱۶۴

آبی ها حریف شان را آنالیز کردند!

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به اصفهان جهت مصاف با ذوب‌آهن از ساعت ۱۳:۳۰ در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد.

به گزارش برنا؛ پیش از این تمرین، بازیکنان در جلسه فنی حضور پیدا کردند و آنالیزی از تیم ذوب‌آهن برای آن‌ها شرح داده شد.

بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی که در قالب یک مسابقه در سه گروه انجام می‌شد، به فوتبال با محوریت مرور تاکتیک‌های مدنظر کادرفنی مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش پایانی این تمرین را مرور ضربات ایستگاهی تشکیل داد.

بازیکنان استقلال بعد از صرف ناهار، راهی فرودگاه می‌شوند تا تهران را به مقصد اصفهان ترک کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فوتبال فرودگاه اصفهان استقلال اصفهان فرودگاه تمرین آنالیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است

 به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال پس از 11 برد متوالی شب گذشته شکست خورد. شاگردان روبرتو مارتینز د‌ر بازی دوستانه مقابل اسلوونی قرار گرفتند و با نتیجه 2-0 شکست را پذیرفتند.

روبرتو مارتینز پس از این بازی درمورد عملکرد تیمش گفت:"البته که ما دوست نداریم ببازیم. ما همیشه برای پیروزی بازی می‌کنیم، فکر می‌کنم اکنون برای یورو آماده‌تر هستیم. تیم شرایط را به خوبی مدیریت نکرد اما نتیجه می‌توانست متفاوت باشد. ما یک توپ هم به تیر دروازه حریف زدیم. اسلوونی شایسته برد بود. ما در این بازی برنده نشدیم اما تیم را بیشتر برای یورو آماده‌ کردیم.

چرا اولین شوت پرتغال در دقیقه 60 بود؟

این را قبل از بازی می‌دانستیم و نیازی به بازی نداریم تا بدانیم بازیکنان تیم ما چقدر اهمیت دارند. امروز سعی کردیم بازیکنان دیگری را در خط میانی بکار بگیریم، ویتینیا، روبن نئوس، اوتاویو، می‌خواستم تلاش کنم، اما با وجود ایجاد موقعیت و کنترل بازی، هرگز در یک سوم دفاعی حریف نفوذی نداشتیم. فرانسیسکو کونسیسائو را در نیمه دوم خیلی دوست داشتم، این آمارها قبل از لیست نهایی قابل توجه بود.

آیا باید با دفاع 4 نفره بازی کنید؟

ساختار تیم در رابطه با بازیکنانی که استفاده می کنیم به حریف بستگی دارد. موضع ما روشن است: ما باید از نظر تاکتیکی یک تیم انعطاف پذیر باشیم، امروز سعی کردیم مهاجمان حریف را محدود کنیم که نقطه قوت اسلوونی بود. همه چیز به حریف بستگی دارد. نگرش رقابتی تیم خوب بود، اسلوونی خیلی خوب دفاع می‌کرد، مشکل ما تمرکز یا نگرش نبود، این نبود که بتوانیم تصمیم درستی بگیریم و به دنبال نفوذ به محوطه جریمه حریف باشیم.

اطلاعات بیشتری در این فیفادی از آمادگی بازیکنان کسب کردید؟

ما الان اطلاعات بیشتری نسبت به قبل از این فیفادی داریم، مهم‌ترین چیز این است که بدانیم آیا تعداد آن‌ها 23 یا حتی 25 یا 26 است. اکنون اطلاعات بیشتری برای آخرین انتخاب داریم.

دیگر خبرها

  • فکری بازی کنیم
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید