Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از تدوین قوانین جدید نظام مهندسی و ارسال به مجلس برای تصویب در آینده نزدیک خبر داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در توییتی از تدوین قوانین جدید نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داد و نوشت: در حال تدوین و اصلاح قوانین جدید نظام مهندسی هستیم که به زودی به مجلس جهت بررسی و تصویب ارسال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا انشاءالله این دغدغه‌های شما عزیزان رفع شود. 

 نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان در کشور برگزار و میزان مشارکت در این دوره حکایت از رشد ۱۱۵ درصدی داشت. انتخاباتی که براساس قانون وزارت راه و شهرسازی نظارت عالیه بر روند برگزاری آن داشت و برخلاف هشت دوره قبلی کاملا به شکل تمام الکترونیکی و با مشارکت بالا برگزار شد.

در نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان که در ۳۱ استان کشور به شکل تمام الکترونیکی برگزار شدیکی از مهترین ویژگی این دوره از انتخابات تعارض منافع و کاهش هزینه برگزاری انتخابات و همچنین افزایش میزان مشارکت با توجه به الکترونیکی برگزار شدن آن بود. در این انتخابات بنا بر تاکید وزیر راه و شهرسازی، کسانی که در خصوص تعارض منافع در نظام مهندسی استان‌ها رعایت بخشنامه‌های وزارتخانه را نکردند، پروانه‌هایشان به استناد بند ج ماده ۲۳ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی تعلیق شد.
با پایان انتخابات نظام مهندسی  یک فصل جدید در این حرفه و این سازمان را شاهد خواهیم بود.   بیشتر بخوانید: آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای احداث راه آهن اردبیل به پارس‌آباد با مشارکت بخش خصوصی     انتهای پیام/   برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیر راه نظام مهندسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیر راه نظام مهندسی قوانین جدید نظام مهندسی راه و شهرسازی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

کد خبر 6087025

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست