Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبر ورزشی، نزدیک به ۲۰ روز می‌شود که استقلال در صدد جذب رودی ژستد مهاجم فرانسوی شاغل در لیگ یونان است. پیش از این گفته می‌شد طرفین بر سر مسائل مالی اختلافاتی دارند اما با خبر شدیم این مهاجم فرانسوی بعد از بازی دوشنبه استقلال و ذوب آهن به تهران می‌آید تا با باشگاه استقلال وارد مذاکره رسمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیکان استقلال می‌گویند احتمال عقد قرارداد ژستد با استقلال زیاد است اما همه چیز در مذاکرات تهران مشخص خواهد شد.

مجیدی در آخرین مصاحبه خود هم تأکید کرده بود که علاوه بر کوین یامگا دو خارجی دیگر حتماً به استقلال می‌آید و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر این تیم را همراهی می‌کنند. دو بازیکنی که در خط حمله بازی خواهند کرد و البته گفته می‌شود یکی از آنها توانایی بازی در پست هافبک نفوذی را هم دارد.

کد خبر 633781 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در مصاف استقلال مقابل شمس‌آذر که با برتری 3 بر 2 آبی‌ها خاتمه یافت، ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند. این مهاجم باتجربه که حالا بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود، در جریان مسابقه گذشته شادی گل جالبی نیز انجام داد.

محمدی بعد از گلزنی خود مقابل شمس‌آذر ابتدا جای حلقه ازدواج خود را بوسید و در ادامه با انگشتان دو دست خود حرف A انگلیسی را نشان داد. اتفاقی که برای طرفداران استقلال بسیار جالب بود.

محمدی با این کار خواست گل خود را به همسرش تقدیم کرد و نشان دادن حرف A نیز که حرف اول نام همسر و فرزندش است به همین خاطر صورت گرفت.

مهاجم استقلالی‌ها که یکی از پر سر و صداترین خریدهای این تیم در ابتدای فصل بود، حالا با شرایط خوب کارش را ادامه می‌دهد و امیدوار است با ادامه درخشش خود بتواند در پایان فصل همراه با تیمش قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم