Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید علاقه به بازی هجومی دارد و زیبا بازی کردن را فدای نتیجه نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی فردا برای ما بازی حساسی است. بعد از بازی که برابر استقلال که فوتبال زیبایی شاهد بودیم، حالا باید برابر پیکان بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظارات از تیم ما بالا رفته است و امیدوارم بازیکنان ما حساسیت موضوع را درک کرده باشند و همه توانمان را بگذاریم که از این هفته شرایط خوبی در لیگ داتشته باشیم. سعی می‌کنیم هم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و هم نتیجه خوبی بگیریم. می‌دانیم پیکان چه تیمی است و باید تلاش خودمان را چند برابر کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی افزود: همیشه به رسانه‌ها احترام گذاشته‌ام اما اگر قرار باشد فقط در بازی استقلال و پرسپولیس خبرنگار به نشست خبری بیاید، از هفته آینده من به نشست خبری نخواهم آمد. وقتی احترامی نباشد من حضور پیدا  نمی‌کنم. به همه تیم‌ها باید به یک چشم نگاه شود و اینگونه نباشد که فقط در بازی‌های استقلال و پرسپولیس خبرنگاران به دنبال خبر باشند. تیم من در کرج تمرین داشت اما به خاطر احترام به رسانه از آنجا به نشست آمدم اما وقتی اینجا یک نفر بیشتر حضور نداشته باشد جالب نیست و دیگر به نشست خبری نخواهم آمد.

وی درباره بازی تیمش در ورزشگاه انقلاب کرج هم گفت: پارسال اتفاقی در آخرین بازی تیم ما رخ داد و درباره آن توضیح دادم. ما که ورزشگاه اختصاصی نداریم و یک ورزشگاه را اجاره می‌کنیم. در آن بازی برق ورزشگاه قطع شد و کمیته انضباطی ما را ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و سه بازی محروم کرد. باید همه جوانب را در نظر گرفت.

عنایتی همچنین گفت: جذابیت فوتبال به زیبا بازی کردن است. بیننده وقتی بازی را می‌بیند متوجه می‌شود. انتظارات از تیم ما بالا رفته است. خودم از تیمم می‌خواهم بازی هجومی بازی کند. ما با کمترین هزینه تیمی را جمع کردیم که فوتبال  را بلد هستند. ما تا آخر فصل به همین شیوه بازی می‌کنیم و نتیجه گرفتن را فدای فوتبال بازی کردن نمی‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال هوادار رضا عنایتی بازی کردن نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجانی در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

بیشتر بخوانید: پدیده سپاهان، پرسپولیس را تهدید کرد

مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعارهای مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین شماره دادنامه ۱۹۴۲ نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

کد خبر: 1227360 برچسب‌ها سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • کمیته انضباطی سپاهان را جریمه کرد
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • یک حکم انضباطی و مالی دیگر علیه سپاهان
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال