Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی و ادعای تصویب بودجه برای اقدامات خصمانه علیه کشورمان،گفت:رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری برای شرارت علیه ‎ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی و ادعای تصویب بودجه برای اقدامات خصمانه علیه کشورمان، در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت: رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد دلاری برای شرارت علیه ‎ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شمخانی رژیم صهیونیستی ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت چشمگیری در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

کاظم صدیقی

ماجرای باغ ازگل و نقل و انتقالی که در این خصوص انجام شده است، همچنان سبب شده تا نام آیت الله صدیقی در کانون توجهات در فضای مجازی باشد.
آیت الله صدیقی که از او به عنوان استاد اخلاق یاد می‌شود و سال هاست که در مقام امام جمعه شهر تهران و تولیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) فعال است، شاید اصلاً تصور نمی‌کرد که روزی اینچنین با هجمه و حاشیه پیرامون یک نقل و انتقال زمین رو به رو شود.


عصر ایران در این خصوص نوشت: عصر ایران – این روز‌ها، برخی رسانه‌های اصولگرا در ماجرای باغ ۱۰۰۰ میلیاردی ازگل و در دفاع از کاظم صدیقی، دعوت به “برخورد مومنانه” می‌کنند و تاکید می‌کنند که تا وقتی حکمی در مراجع قضایی صادر نشده، نباید سوء ظن داشت و از این حرف‌های اخلاق مدارانه. خود کاظم صدیقی هم در دفاع از خود در تلویزیون گفت که بدون آن که حکمی قضایی علیه او وجود داشته باشد، دارند به او تهمت می‌زنند.
همه این حرف‌ها درست، ولی خود همین آقای صدیقی و همان رسانه‌های مدافع، چند روزی است که می‌گویند همه خرابکاری‌ها زیر سر معتمد حوزه یعنی “جواد عزیزی” است.
حال سوال اینجاست که اگر نباید درباره صدیقی حرفی زده نشود تا روزی که اتهاماتش در دادگاه ثابت شود، چگونه خود صدیقی و رسانه‌های حامی اش، قبل از دادگاه می‌گویند که همه خرابکاری‌ها زیر سر جواد عزیزی بوده است؟

یاشار سلطانی

یاشار سلطانی نام روزنامه نگار و خبرنگاری است که از او به عنوان یک انسان رسانه یاد می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی و مجازی کانال و پل‌های اطلاع رسانی دارد و هر از گاهی از این طریق اقدام به انتشار مطلب و خبر می‌کند.


سلطانی که چند سال پیش با انتشار خبری پیرامون املاک نجومی حسابی حاشیه ساز شده بود، دوباره امسال نیز با انتشار خبری پیرامون نقل و انتقال زمین در منطقه ازگل تهران و حوزه علمیه امام خمینی (ره) جریان خبری جدیدی را ایجاد کرده است.

آب و هوا

از دو سه روز قبل از آغاز سال جدید سامانه بارشی نسبتاً شدیدی بخش‌های گسترده‌ای از کشور را در بر گرفت و برای ۵ استان غربی کشور نیز پیش بینی سیلابی شدن رودخانه‌ها صورت گرفت که محقق شد.
همچنین موج دوم سامانه بارشی از روز گذشته دوباره بخش‌های گسترده‌ای از کشور را در بر گرفته و بارش برف و باران آن هم در تعطیلات نوروزی بسیاری از شهروندان به ویژه گردشگران نوروزی را غافلگیر کرده است.


همین موضوع سبب شده تا موضوع آب و هوا و آخرین اخبار مرتبط با آن در کانون توجهات قرار بگیرد.

قیمت بنزین

همزمان با آغاز سال جدید شمسی زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین منتشر شد و سبب شد تا عبارت قیمت بنزین در کانون توجه کاربران قرار بگیرد.


بر اساس آخرین خبر‌ها در این رابطه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس دوازدهم به رسانه‌ها گفت: او در جواب این پرسش که احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی را چقدر می‌دانید؟ گفت: اصولا در سال پایانی فعالیت دولت و سال اول فعالیت مجلس این دست تصمیمات گرفته نمی‌شود از این رو معتقدم بنزین در سال جاری گران می‌شود. یعنی از منظر اقتصاد سیاسی چنین تصمیمی گرفته نخواهد شد.

حقوق کار

همه سال با نزدیک شدن به پایان سال شورای عالی کار با محوریت وزارت کار اقدام به برگزاری جلسه‌ای پیرامون تعیین حقوق قانون کار می‌کند که همواره جنجالی بوده است.


ساال جدید نیز این جلسه و تصمیم نهایی آن با حواشی و جنجال زیادی همراه بود و بسیاری از کاربران پیرامون جزئیات این موضوع را در فضای مجازی انجام می‌دهند.
در همین رابطه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در ابتدای دولت سیزدهم حداقل دستمزد ماهانه کارگران تنها ٢ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان بود که پس از گذشت حدود دو و نیم سال به ٧ میلیون و ١۶۶ هزار تومان و حداقل دریافتی کارگران به ١١ میلیون و ١٠٧ هزار تومان رسیده است.

واریز سود سهام عدالت متوفیان

به دنبال واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ در پایان سال گذشته برای دارندگان سهام عدالت، برخی متقاضیان مدعی این شدند که سود سهام عدالت متوفیان به حساب آن‌ها واریز نشده است.


عدم واریز سود سهام عدالت متوفیان به حساب همه دارندگان سهام و وراث سبب شد تا این موضوع در کانون توجه در فضای مجازی قرار بگیرد.
سازمان بورس و مسئولان اقتصادی در اطلاعیه‌ای در همین خصوص مدعی شدند که آن دسته از افرادی که سود سهام عدالت متوفیان را دریافت نکرده‌اند مشکلشان سجامی نشدن آنهاست و مقرر شد در سال جاری مشروط به سجامی شدن سود سهام عدالت متوفیان به وراث پرداخت شود.

فرامرز اصلانی

فرامرز اصلانی یکی از خواننده‌های قدیمی و با سابقه ایرانی بود که هفته گذشته از دنیا رفت. با درگذشت این خواننده معروف موجی از اطاع رسانی پیرامون آثار و زندگی و در فضای مجازی آغاز شد و او در کانون توجهات قرار گرفت.

حادثه تروریستی روسیه

در هفت روز گذشته یکی از اخبار بسیار مهم بین المللی و تروریستی مسکو بود این حادثه که داعش رسماً مسئولیت آن را به عهده گرفت ده‌ها تن جان خود را از دست داده و صد‌ها تن دیگر نیز زخمی و مجروح شدند. پوتین رئیس جمهور روسیه نیز با بیان اینکه این کشور قربانی تروریست است موضع سختی را علیه اوکراین و همینطور گروه‌های تروریستی داعش گرفت موضوع در سطح بین المللی بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است.

غزه

اخبار مرتبط با غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه به ویژه مردم حاضر در بیمارستان‌ها در کانون توجه همه آزاد اندیشان جهان است
از کاربران در فضای مجازی در واکنش به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به زنان و کودکان بی‌دفاع در بیمارستان و مناطق مختلف غزه همچنان بر لزوم توقف جنایت‌های این رژیم کودککش تاکید دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر بیمارستان شفا را به محاصره درآورده و هرگونه جنایتی را در آن مرتکب شده است.

از هفت روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیمارستان شفا، آن را به محاصره کامل نظامی درآورده است. در این یک هفته صهیونیست‌ها هر گونه جنایتی را از قتل عام بیماران و مجروحان گرفته تا انهدام بخش مختلف بیمارستان شفا را به اجرا گذاشته اند. حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جنایات جنگی واضح و آشکار در قوانین بین المللی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر بدون توجه به هشدارهای نهادهای جهانی به ارتکاب آن مشغول بوده اند.


یکی از رهبران حماس در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که ادعا‌های مطرح شده در رسانه‌های عبری زبان پیرامون امتیازدهی و راه‌حل‌های میانه ارائه شده به حماس، تبلیغاتی پوچ و بی‌اساس است. به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، وی عنوان کرد که هدف از تبلیغات و ادعا‌های دشمن صهیونیستی سرپوش گذاشتن بر سرسختی این رژیم و شانه خالی کردن از مسؤولیت مانع‌تراشی بر سر راه توافق در مقابل خانواده‌های اسرای اسرائیلی است. به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این رهبر حماس بیان کرد: ما موضع خود را توضیح دادیم و از آن عقب نمی‌نشینیم و با وجود ادامه جنگ و جنایات و محاصره، مبادله اسرا در کار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به تایید نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه: ناکافی است
  • واکنش ایران به قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه؛ ناکافی است
  • واکنش ایران به تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو
  • واکنش ایران به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه؛ گامی مثبت اما ناکافی
  • واکنش ایران به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت در غزه
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!