Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:53:39 GMT

۲۵ تن گندم قاچاق در میانه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۲۵۸

۲۵ تن گندم قاچاق در میانه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید فرجی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل خودروهای عبوری این شهرستان به یک دستگاه کامیون اسکانیا مشکوک شدن و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون مذکور موفق به کشف ۲۵ تن گندم بدون مجوز شدند و در همین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع مربوطه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی تاکید کرد: پلیس با سودجویان و پدیده قاچاق کالا و ارز برخورد قاطع دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 5334921

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گندم قاچاق ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی گرگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی روستای نوبند به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی دیگر در روز گذشته پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌های پلاستیکی بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ‌های گشت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: قاچاقچیان سوخت به محض رؤیت مأموران از محل متواری شدند که دو عدد مشک ماری حاوی، مقدار تقریبی ۱۲۰ هزار لیتر سوخت کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: طی دو عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته جمعاً یک دستگاه کامیون و دو عدد مشک ماری حامل سوخت توقیف، ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان، ارزش سوخت‌های کشف شده در این دو عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6083508

دیگر خبرها

  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر
  • ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در گچساران کشف و ضبط شد
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان