Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@07:56:08 GMT

اعلام جزییات عملیات گسترده «بهار پیروزی» یمن

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۴۱۷

اعلام جزییات عملیات گسترده «بهار پیروزی» یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که امروز یکشنبه طی نشستی خبری، جزئیات عملیات گسترده موسوم به «بهار پیروزی» را در مأرب و شبوه اعلام خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که امروز یکشنبه جزئیات جدیدی از عملیات گسترده نیروهای یمنی در استان‌های مأرب و شبوه را منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تداوم حملات هوایی جنگنده های سعودی به مناطق مختلف یمن

بر اساس این گزارش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: در جریان عملیات گسترده «بهار پیروزی» شماری از مناطق استان‌های مأرب و شبوه آزاد شدند.

وی تأکید کرد که در این عملیات یگان‌های پهپادی، موشکی و پدافند هوایی یمن مشارکت کردند. تصاویر و ویدئوهای ضبط شده از این عملیات متعاقباً منتشر خواهد شد.

این درحالی است که یحیی سریع هفته گذشته نیز در جریان برگزاری یک کنفرانس خبری از آزادسازی تعدادی از مناطق اشغال شده توسط عناصر ائتلاف سعودی در مأرب خبر داده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان یمن یحیی سریع استان مارب عملیات گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار در اهواز برگزار و از طرفی امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاه‌های خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و آماده‌باش اعلام شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق و قطع درختان و افتادن تیره برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: کار دفع آب‌های سطحی در بخش‌های مختلف شهر اهواز به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده به زودی انجام می‌شود.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آوار برداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

خانچی گفت: در این دو روز بیش از ۵۱۰ خانوار توسط هلال احمر خوزستان امداد رسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی را در اولویت داریم و در جبهه‌های مختلف نیروها پای کار هستند تا آب‌گرفتگی زودتر رفع شود.

کد خبر 6062834

دیگر خبرها

  • پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید
  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است