Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: چندی پیش شهرام احمدپور فرماندار آبیک در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه این شهرستان از مخالفت جدی شورای تأمین با انتقال و یا ادغام دانشگاه پیام نور این شهرستان خبر داده بود.

وی در این جلسه عنوان کرده بود: با تلاش‌های صورت گرفته و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در این شهر از جمله کمک خیرین، امام‌جمعه و مدیران شهری، ظرف شش ماه آینده مکان مناسبی جهت استقرار دانشگاه پیام نور در شهر آبیک تأمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدپور از بدقولی‌های دانشگاه پیام نور نیز تلویحاً گلایه کرده و گفته بود: با مصوبه شورای تأمین برای رفع نیاز مردم و همچنین فراهم کردن بستر استقرار دانشگاه، محلی را تهیه و مقرر شد نیمی از اجاره‌بها توسط فرمانداری و نیم دیگر آن توسط دانشگاه پرداخت شود اما متأسفانه تا به امروز دانشگاه پیام نور به دلیل عدم پرداخت اجاره‌بهای سهم خود ۱۳۱ میلیون تومان بدهکار است.

به گزارش مهر این بدقولی دانشگاه پیام نور و از سوی دیگر اصرار شورای تأمین برای ماندن دانشگاه در آبیک نشان می‌داد ماجرا به این سادگی قابل‌حل نیست و راهکار جدیدی برای حل موضوع باید اندیشیده شود.

راهکاری که ضمن رفع مشکلات موجود دانشگاه، نظر مردم و در نهایت نظر شورای تأمین نیز جلب شود.

اما فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) آبیک از حل مشکل استقرار دانشگاه با همراهی سپاه شهرستان آبیک خبر داد.

حل مشکل دانشگاه با ورود سپاه امام صادق (ع)

مهدی صادقپور فرمانده ناحیه آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار کرد: حل این مشکل در دستور کار شورای تأمین و سپاه ناحیه آبیک قرار گرفت و توانستیم با برگزاری جلساتی با حضور مالک ساختمان دانشگاه و اعضای کمیته پیگیری مشکل دانشگاه پیام نور، موضوع را بررسی و برای رفع این مشکل مردم و مخصوصاً جوانان شهر راه‌حلی اتخاذ کنیم.

وی تأکید کرد: در این جلسه مالک ساختمان فعلی این دانشگاه پذیرفت تا به مدت ۳ سال این ساختمان را بدون دریافت اجاره در اختیار دانشگاه پیام نور آبیک قرار دهد.

صادقپور تصریح کرد: همچنین برای حل دائمی این مشکل مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای ساخت و احداث ساختمان دائمی دانشگاه نیز صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه قرار شد توسط سپاه کمیته‌ای برای حل مشکلات دائم دانشگاه پیام نور آبیک تشکیل شود تا مشکل مردم نیز به این صورت حل شود.

به گزارش مهر، ورود به‌موقع سپاه آبیک برای حل یکی از اصلی‌ترین مشکلات روز مردم آبیک بدون شک زمینه امیدواری مردم نسبت به این مجموعه و اتفاقات پیش روی شهرستان آبیک را افزایش خواهد داد.

کد خبر 5334908

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور آبیک مهدی صادق پور قزوین ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران سیدابراهیم رئیسی گرگان مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور شورای تأمین برای حل حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم

سخنگوی وزارت خارجه ایران نوشت راه، هدف و خون شهیدان به فراموشی سپرده نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس، خطاب به «بهروز واحدی» شهید مدافع حرم نوشت: «در پانزدهم ماه مبارک رمضان و در روز میلاد کریم اهل البیت (علیه و علیهم السلام) در دفاع از حریم و حرم خاندان رسول اعظم(ص) توسط شقی‌ترین جنایتکاران عصر حاضر به شهادت رسیده‌ای».

او در ادامه نوشت: «یاران و عزیزانت تو را گریان وداع کرده‌اند و قُدسیان تو را خندان استقبال کرده‌اند. راه شما، هدف شما و خون شما به فراموشی سپرده نخواهد شد».

کنعانی در پایان، بخشی از پیام امام خمینی (ره) در تجلیل از شهدا و خانواده معظم آن‌ها را نوشت: «هان ای شهیدان در جوار حق تعالی آسوده خاطر باشید که ملت شما پیروزی شما را از دست نخواهد داد».

روابط عمومی سپاه البرز روز سه‌شنبه اعلام کرد پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان و بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراضات علیه کاظم صدیقی؛ دانشگاه امام صادق عقب‌نشینی کـرد | تصویر
  • دولتمردان به رهنمودهای رهبری برای رفع مشکل گرانی توجه ویژه کنند
  • صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق حذف شد
  • حذف نام صدیقی از سخنرانان شب‌قدر دانشگاه امام‌صادق
  • حذف نام کاظم صدیقی از برنامه دانشگاه امام صادق (ع) + عکس
  • حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق
  • حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق
  • اتفاق مهم برای کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر + عکس
  • واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم