Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:20:24 GMT

تالار فرهنگیان بروجرد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۵۰۹

تالار فرهنگیان بروجرد افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش بروجرد در این آیین گفت: هفته وحدت نوید بخش همدلی و همبستگی برای نیل به اهداف عالیه اسلامی و ربیع ماه زیبایی‌ها و تجلی رحمت الهی بر هستی است.

محمد مهر افزون افزود: عزت و کرامت فرهنگیان و پاسداشت منزلت اجتماعی آنان به مثابه یک اصل مهم سرلوحه سیاست‌ها و برنامه های مجموعه آموزش و پرورش قرار دارد و در بروجرد نیز به تبعیت از این سیاست، تمهیدات ویژه‌ای را برای جایگاه و رشد و تعالی منزلت اجتماعی، افزایش رفاه اجتماعی و ارایه خدمات مطلوب به همکاران عزیزمان در شهرستان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خدمت به جامعه فرهنگیان یک فرصت طلایی در زندگی همه ما است که یکی از زیباترین آن بهره جستن از این لحظات، ایجاد فضاهای رفاهی و فراهم نمودن امکانات معیشتی برای همکاران فرهنگی است و از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی کنیم.

مهرافزون اظهار داشت: عملیات ساخت و راه اندازی این مجموعه از آبان سال ۹۸ در چهار فاز تالار و هتل فرهنگیان، طراحی داخلی، مبلمان و آلاچیق ها و موزه آموزش وپرورش در دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره )است که فاز اول آن موزه آموزش وپرورش افتتاح شده و امروز شاهد افتتاح تالار فرهنگیان هستیم.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: فاز سوم و چهارم این طرح هتل فرهنگیان و طراحی حیاط و مبلمان آلاچیق ها نیز به طور جدی در دستورکار است.

وی با توجه به اینکه آموزش و پرورش به غیر از بودجه‌ی سالیانه دولت، هیچ‌گونه منبع مالی و درآمدی دیگری ندارد، ادامه داد: ما باید نگاهی فرهنگی به ظرفیت‌های بروجرد داشته باشیم که در صورت به کارگیری، خیلی کارهای عمرانی خوبی می توان برای جذب گردشگری و درآمدزایی و کارآفرینی انجام ‌شود.

وی یادآور شد: توسعه و گسترش این فضاها و ایجاد منابع درآمدی مثل تالار فرهنگیان درخلق منابع درآمد زایی برای آموزش وپرورش بسیار مفید می‌باشد و درآمدزایی پایدار و منسجمی است که می تواند در طول زمان از ایجاد درآمدآن برای توسعه پایدار مطلوب بهره مند گردید.

وی در مورد هزینه های ساخت این تالار که معماری آن  براساس سبک معماری ایرانی اسلامی در کنار سبک تاریخی دبیرستان امام خمینی(ره) است، گفت: برای ساخت تالار فرهنگیان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که اعتباری بیش از ۸۵۰ میلیون تومان هزینه برای ساخت و ۳۵۰میلیون جهت هزینه خرید تجهیزات تالار شده است.

وی افزود: تالار فرهنگیان بروجرد با اعتبار و همکاری  وزارت خانه و حمایت های عباس گودرزی نماینده مردم  بروجرد که پیگیر جذب اعتبار از سوی وزارتخانه بودند و نیز عیسی سهرابی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان راه اندازی شده است.

برچسب‌ها بروجرد مدارس افتتاح طرح لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد مدارس افتتاح طرح بروجرد مدارس افتتاح طرح لرستان تالار فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مدرسه خیّرساز شاه‌حسینی فشافویه، مدرسه را مزرعه آینده برشمرد و اظهارکرد: مدرسه هر کشوری، مزرعه آینده است و نشاط امروز، نوید یک آینده پرنشاط است. مدرسه‌ها آیینه آینده هستند و اگر این بچه‌ها بانشاط، سالم، قوی، مؤمن، بااخلاق و کارآفرین بار بیایند، جامعه آینده ما سالم، قوی، ماهر، مؤمن، بااخلاق و بانشاط خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش به فعالیت‌های دولت سیزدهم اشاره و اذعان کرد: کار مدرسه‌سازی، یک سنت حسنه متفاوت نسبت به کارهای دیگر است. افتخار دولت سیزدهم این است که امر مدرسه‌سازی را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار داد. نزدیک به ۳ سال است که از دولت سیزدهم گذشته و طی این مدت حدود ۷۰۰۰ مدرسه در کشور ساخته شده و این سندی است که نشان می‌دهد دولت مردمی سیزدهم فقط به زمان حال توجه نکرده بلکه به آینده و ساختن آینده کشور نیز توجه کرده‌اند.

صحرایی با بیان اینکه وجه متمایز این اقدام بزرگ در این بین، حضور مردم در قالب مجامع خیری است، افزود: مردم عزیز، خشت‌خشت این بناها را پایه‌گذاری کردند و از ما جلو افتادند. بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های بسیاری از مدارس سراسر کشور را خیرین پرداخت کردند و آن‌ها نشان دادند چقدر به آینده کشور اعتماد دارند. خیّر از مال و دست‌رنج خویش هدیه می‌کند و این کار، کار بسیار نیکویی در وصف خیرین است.

وی ادامه داد: در یکی از فرازهای قرآنی آمده که «لَا خَوۡفٌ عَلَیۡهِمۡ وَلَا هُمۡ یَحۡزَنُونَ» به معنی اینکه «آن‌ها خوفی ندارند و نگرانی در وجودشان نیست.» گاهی خبر داریم که خود را به مضیقه می‌اندازند تا آینده فرزندان کشور را بسازند. دست‌های این خیرین عزیز بوسیدنی است و افتخار ما این است که همکار آن‌ها در این اقدام بزرگ هستیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خیّری که این مدرسه را ساخته، یک خیّر نام‌آشنا و دارای خانواده اصیل به معنای خانواده اعلای یک ایرانی، متدین و وطن‌دوست است. خانواده استاد شاه‌حسینی که تا امروز ۳۹ مدرسه توسط ایشان ساخته شده در حالی که آن‌ها پرهیز می‌کنند از اینکه دیده شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال