Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:24:14 GMT

هند وارد رقابت اسکار شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۶۲۸

فیلم «سنگریزه‌ها» به عنوان نماینده رسمی سینمای هند در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد. ناطقان: به نقل از هندوستان تایم، «سنگریزه‌ها» نخستین تجربه کارگردانی «پی اس وینوتراژ» است که امسال از سوی کمیته‌ای ۱۵ نفره از سینمای هند به عنوان نماینده رسمی این کشور در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی (فیلم غیرانگلیسی زبان) اسکار ۲۰۲۲ انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داستان این فیلم روایتگر سفر مردی معتاد به الکل است که به همراه پسرش برای پیدا کردن و بازگرداندن همسرش تلاش می‌کند.

این فیلم امسال موفق به کسب جایزه معتبر بهترین فیلم از پنجاهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام هلند شد.

سینمای هند تاکنون موفق به کسب جایزه اسکاری نشده و آخرین بار در سال ۲۰۰۱ با فیلم «آشوتوش گواریکر» به جمع نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان راه یافته بودند. «مادر هند» (۱۹۵۸) و «سلام بمبئی» (۱۹۸۹) نیز دیگر دو فیلم هندی راه یافته به جمع نامزدهای نهایی اسکار هستند.

آخرین مهلت معرفی نماینده رسمی کشورها برای حضور در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار، اول نوامبر (۱۰ آبان) است. نامزدهایی نهایی اسکار ۲۰۲۲ روز ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن) و مراسم اسکار نیز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۷ فروردین) برگزار می شود و تاکنون ۵۷ کشور نمایندگان رسمی خود را رقابت در اسکار ۲۰۲۲ به آکادمی اسکار معرفی کرده‌اند.

تاکنون نزدیک به ۶۰ کشور نماینده خود را در برای رقابت در اسکار ۲۰۲۲ معرفی کرده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: هند ، رقابت ، اسکار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هند رقابت اسکار شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند

شب گذشته منابع محلی در کاتالونیا اعلام کردند ژاوی پس از جلسه با لاپورتا در بارسلونا ماندنی شده است. لاپورتا به خبرنگاران گفته بود در نشست خبری امروز همه چیز را توضیح خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • رئیسی وارد سریلانکا شد
  • رئیس جمهور وارد سریلانکا شد
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار