Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@04:51:11 GMT

آمار کرونا قم دوم آبان؛ ۵ فوتی و ۵۳ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۷۳۹

آمار کرونا قم دوم آبان؛ ۵ فوتی و ۵۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۵۳ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی ۴۸ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۴۹ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۳۵ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۶۳ نفر از بیماران در ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

قدیر تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

وی اظهار کرد: انجام تست روزانه در استان ۷۰۸ مورد و تعداد تست‌های مثبت ۱۲۷ مورد و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون و ۲۴ هزار و ۵۹۵ دوز بوده است.

کد خبر 530901

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان ها آمار کرونا در قم رعایت فاصله گذاری اجتماعی کرونا در ایران آخرین اخبار ویروس کرونا اورژانس پیش بیمارستانی فوت شدگان کرونا در قم دوران نقاهت آمار ابتلا به کرونا در قم قرنطینه خانگی وضعیت کرونا در قم انتقال بيماري کرونا بیمارستان نقاهتگاه بیماران کرونایی آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران توصیه های بهداشتی ویروس کرونا در ایران آمار فوتی های امروز کرونا آمار ابتلا به کووید ۱۹ نقاهت مبتلایان کرونا قرنطینه و کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم کرونا در قم وضعیت قرمز کرونا در قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت.


دکتر علی عباسی افزود: در سال ۱۴۰۲ از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۱۲۵ نفر مرد و مابقی زن هستند.

بابل دارای بیشترین جان باخته
در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۷، ساری و میاندرود با ۲۸ و آمل با ۲۶ فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان‌های بهشهر و عباس آباد هر کدام ۲ فوتی گزارش شده است.

شهریور بیشترین فوتی
بر اساس این گزارش شهریور با ۲۳، مهر با ۲۰ و آذر با ۱۹ مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

ضرورت اعمال تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از توزیع قرص برنج

عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کرد: هر چند در سال‌های گذشته و طبق آمار‌های موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم بنابراین برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و به گونه‌ای عرضه آن باید محدود شود نه اینکه افراد به راحتی بتوانند آن را از مغازه‌ها تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲