Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:31:07 GMT

پیش بینی تند باد و گرد وغبار در برخی نقاط خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۸۱۱

پیش بینی تند باد و گرد وغبار در برخی نقاط خوزستان

به گزارش ایرنا از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: طی امروز با توجه به عبور موج ضعیفی از استان رشد ابر و احتمال بارش های پراکنده همراه با رعد وبرق در ارتفاعات شمال و شمال شرق و وزش تندباد لحظه ای و احتمال وقوع گرد و غبار محلی در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: تا اواسط هفته نوسانات یک تا ۲ درجه ای دما پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با۳۵ و ایذه با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۳.۲ و حداقل ۱۵.۲درجه سانتیگراد گزارش شده است. 

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: از فردا _سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ شاهد بارش‌های رگباری در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، بهمن محمدی مقدم اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا _ جمعه سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری جو و همچنین تراکم ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای اغلب مناطق استان بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها برای یک شنبه شب تا غروب روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که با مخاطراتی همچون آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها همراه است.

به گفته کارشناس هواشناسی از نظر نوسانات دمایی برای امشب و فردا دماها روندی افزایشی خواهند داشت.

به گزارش ایمنا؛ در ۲۴ ساعت گذشته نیز پلدختر با ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و الشتر با دو درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بودند.

کد خبر 745847

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی رگبارهای پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها