Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:42:35 GMT

تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۹۵۰

تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می‌یابد

ایسنا/فارس رئیس بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید و اضافه کرد: افزایش سطح تسهیلات و وام‌های رایگان تامین مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

اکبر نیکزاد در بازدید از روستاهای شهرستان‌های خفر و جهرم خواسته اهالی روستاها را مورد بررسی قرار داد و  بر لزوم الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری، تامین مسکن نیازمندان ، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سند دار کردن واحدهای روستایی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او در نشست همفکری که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن فارس برگزار شد، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع برای توسعه و محرومیت زدایی روستایی قرار گرفت.

جمع بندی بازدیدها و بررسی مصوبات سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به شهرستان‌های جهرم و خفر نیز با حضور مسوولان استانی و مدیران بنیاد مسکن فارس برای رفع مشکلات و موانع محرومیت زدایی این مناطق برگزار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس نیزمصوبات سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به شهرستان‌های جهرم و خفر را برشمرد و اظهار کرد: بازنگری طرح هادی ۴۱ روستا در این دو شهرستان، احداث ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان جهرم، واگذاری زمین به بنیاد مسکن فارس برای طراحی و ساخت مسکن اقدام ملی شهرستان خفر از جمله این مصوبات است.

عطاءالله زمانی، عنوان کرد: بررسی امکان ساخت ۲ هزار  واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در شهرستان جهرم، ایجاد فرصت حداکثر تا یک هفته طرح بازنگری هادی روستایی برای همه روستاهای شهرستان‌های یاد شده و  اقدام توسعه و محرومیت زدایی از سوی بنیاد برای روستاهایی که زیرسازی آماده دارند از دیگر مصوبات این سفر است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خاطرنشان کرد: تسهیل در افزایش محدوده طرح هادی روستایی نیز مصوبه‌ای است که اجرای آن مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بنیاد مسکن کشور اکبر نیکزاد جهرم بنیاد مسکن فارس شهرستان جهرم طرح هادی روستایی بنیاد مسکن فارس محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه پیام نور جهرم و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جهرم گفت: سه هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور به مدت ۲ روز متوالی ، روز‌های ۶ وهفتم اردیبهشت امسال و در دو نوبت صبح و عصر در جهرم، با هم به رقابت می‌پردازند.
محمد ذبیحین پور افزود: در این آزمون ۲ هزار و ۸۰ نفر زن و هزار و ۲۲۵ نفر مرد در این شهرستان شرکت می‌کنند.
وی بیان کرد:  کنکور سراسری راس ساعت ۸ صبح و ۱۴ و ۳۰  عصر آغاز می‌شود.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام