Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:50:02 GMT

ساخت قلعه ای مرموز توسط پسر جوانی عاشق

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۹۷۳

ساخت قلعه ای مرموز توسط پسر جوانی عاشق

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،تا کنون، دانشمندان نتوانسته اند اسرار ساخت تعدادی از آثار باستانی، مانند اهرام جیزه، جزیره عید پاک، اهرام تمدن مایا‌ها و دیگر آثار را فاش کنند. بسیاری از محققان معتقدند که در برخی موارد،  ده‌ها هزار نفر فقط برای انتقال سنگ‌های عظیم به محل ساخت و ساز تعیین می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما  جوانی به نام ادوارد لیدسکالین به راحتی و تنهایی این کار سخت انجام داد. در این بین  راز ساخت و ساز را کشف کرد و همچنین  قلعه مرجانی را ساخت.

بسیاری از تمدن‌های باستانی، مانند فراعنه، مایا و دیگر ، اسرار ساخت این بنا‌های بزرگ مانند اهرام جیزه و جزیره عید پاک را پنهان کرده اند. دانشمندان در زمان ما با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیکی بزرگ تلاش کرده اند تا نحوه ساخت اهرام جیزه و جزیره عید پاک را کشف کنند البته که همیشه  با شکست رو به رو می شدند. اما در مدت کوتاهی، جوانی به نام ادوارد لیدسکالین از لتونی  توانست راز ساخت این بنا‌های بزرگ را فاش کند؛ و نه تنها این، بلکه او یک قلعه عظیم با سنگ ساخت که به آن قلعه مرجانی می‌گفتند. اما نکته عجیب این است که او آن را به تنهایی و بدون کمک هیچ انسانی ساخته است.

ادوارد لیدسکالن در بیست و پنج سالگی عاشق زنی بود که ده سال از او کوچکتر بود.خانواده دختر  با ازدواج آن ها موافقت کردند. اما یک روز قبل از عروسی، زن به او گفت که نمی‌تواند  ازدواج کند و سپس  ناپدید  شد. اما با این وجود او به ساختن یک قلعه جادویی به یاد عشق از دست رفته خود ادامه داد.

پس از شکستن شدید قلب او، پسر جوان دچار بیماری سل می شود.او شهر خود را ترک کرد و به ایالات متحده آمریکا رفت . در آنجا او توانست به یکی از برجسته‌ترین و اسرارآمیزترین تلاش‌های ساختمانی که تا به حال توسط یک فرد مجرد انجام شده است، دست یابد. نام این بنا قلعه مرجانی یا همان  باغ دروازه راک نامیدند.

در سال ۱۹۳۶، لیندسکالن می‌خواست کل ساختار خود را به مکان نزدیک منتقل کند. او یک کامیون برای حمل سنگ‌ها اجاره کرد . همیشه مصمم بود از راز خود محافظت کند. لیدسکالن اصرار داشت که راننده کامیون خود را یک شبه در محل رها کند تا بتواند خود تخته‌های بزرگ را بارگیری کند. راننده در ادعای خود شک کرد. اما طبق وعده روز بعد سنگ‌ها روی یک تریلر بزرگ انباشته و آماده بردن شدند. ساخت قلعه مرجان پر از رمز و راز است؛ بنابراین چگونه می‌توان بیش از ۱۱۰۰ تن تخته سنگ بزرگ برای ساخت این سازه عظیم را جابجا کرد، در حالی که ادوارد لیدسکالین هرگز اسرار ساخت آن را به صراحت فاش نکرد.

وقتی  درباره ساخت ارگ مرجانی به طور مستقیم پرسیدند،  او فرار کرد، زیرا ادعا داشت که دارای تکنیک‌هایی خاصی است.  تکنیک‌هایی که در ساخت اهرام بزرگ مصر استفاده می‌شود. او حتی با طعنه خاطر نشان کرد که این روش بسیار آسان است، هنگامی که راز را می‌دانید. قلعه مرجانی یک معجزه واقعی است.یکی از معجزه آسای‌ترین ویژگی‌های قلعه مرجانی، بلوک سنگی نه تنی است که به عنوان دروازه‌ای در ورودی قلعه عمل می‌کند. ادوارد لیدسکالین این سنگ بزرگ را آنقدر دقیق تنظیم کرد که با کوچکترین فشار به راحتی باز می‌شود. در سال ۱۹۸۶، بیش از سی سال پس از مرگ او ، دروازه باید تعمیر شود و این کار مستلزم یک خدمه ۶ نفره با یک جرثقیل بزرگ برای حرکت تخته سنگ بزرگ بود. با وجود قدرت اضافی، این گروه از مردان نتوانستند دروازه را  تنظیم کنند.

فضای داخلی قلعه مرجانی خود نمای شگفت انگیزی از شگفتی‌های هنری و مهندسی است. به طور رسمی یک بنای تاریخی، به موزه‌ای تبدیل شده که برای همه کنجکاوانی که مایل به کشف رمز و راز نحوه زندگی، کار این مرد عجیب و غریب هستند، تبدیل شده است. دسته‌ای از میز‌ها و صندلی‌ها باغ مرجانی را تزئین کرده اند، در حالی که پله‌ها و ساعت‌های آفتابی با دقت تنظیم شده اند.  اثبات توانایی‌های او مرموز گفته می‌شود.ادوارد لیدسکالن هرگز در قلعه مرجانی خود کار نکرده است، درحالی که همسایه‌ها از نوری در برج کارگاه او با آواز عجیب در اواخر شب خبر دادند.ما فقط گمانه زنی می‌کنیم، زیرا هیچ مدرکی به جز قلعه مرجانی وجود ندارد، و مرد راز ساخت و ساز را با خود به گور برد.

بیشتر بخوانید:

اقدام عجیب راننده لامبورگینی پس از تصادف در وسط بلوار + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موزه مردم شناسی ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!

زی‌سان: آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از مردان در مورد مسائل قلبی گریزان به نظر می‌رسند؟ طالع بینی ممکن است فقط کلید درک این اسرار را داشته باشد. در این نوشته، ویژگی‌های چهار ماه سال را بررسی خواهیم کرد که مردان آن‌ها به سختی عاشق می‌شوند. 

مرد بهمن‌ماهی مرموز

مردان بهمن به طبیعت مستقل و غیر متعارف خود معروف هستند. فعالیت‌های فکری آن‌ها اغلب بر ارتباطات عاطفی ارجحیت دارد، و آن‌ها را به چالشی برای برقراری ارتباط در سطح عمیق‌تر و عاشقانه تبدیل می‌کند. اگر متوجه شدید که به یک مرد بهمن ماهی گرایش پیدا کرده اید، صبر و گفتگو‌های تحریک کننده راه باز کردن قفل قلب او هستند.

مرد دی ماهی گریزان

مردان دی ماهی با جاه طلبی و عملی بودن هدایت می‌شوند. عشق ممکن است در وجود این افراد به دلیل اهداف شغلی عقب‌نشینی کند و باعث شود آن‌ها محتاطانه به نظر برسند و خواندن آن‌ها از نظر احساسی دشوار باشد. برای تسخیر قلب یک مرد دی ماهی، حمایت خود را از جاه طلبی‌های او نشان دهید و احساس مسئولیت خود را به نمایش بگذارید.

رمزگشایی مرد شهریوری تحلیل‌گر

مردان شهریور تحلیلگر و جزء‌نگر هستند. در حالی که این امر آن‌ها را به شرکای قابل اعتماد تبدیل می‌کند، می‌تواند آن‌ها را در مورد فرو رفتن در پیچیدگی‌های عشق نیز محتاط کند. ایجاد اعتماد و نشان دادن قابلیت اطمینان شما گام‌های مهمی در جلب محبت یک مرد باکره است.

مرد مستقل آذر

مردان آذرماه به عشق به آزادی و ماجراجویی معروف هستند. تعهد ممکن است برای روحیات پر جنب و جوش آن‌ها محدودیتی به نظر برسد و آن‌ها را دچار تردید کند. برای تسخیر قلب یک مرد آذرماهی، عشق آن‌ها به اکتشاف را در آغوش بگیرید و به آن‌ها نشان دهید که عشق می‌تواند یک سفر هیجان انگیز باشد.

tags # فال ، طالع بینی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است