Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:36:21 GMT

پیروزی و کامبک عجیب نیس در ۱۰ دقیقه

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۰۰۰۶

پیروزی و کامبک عجیب نیس در ۱۰ دقیقه

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) تیم‌های فوتبال نیس و لیون از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند.

این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم نیس میزبان به اتمام رسید. گل‌های این بازی را ابتدا اکامبی و انوار در دقایق ۳۵ و ۶۸ برای تیم لیون به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تیم میزبان توانست با گل‌های آتال، اندی دلورت و گوئسند در دقایق ۸۱، ۸۸ و ۹۳ بازی را به سود خود به اتمام برساند.

تیم فوتبال نیس با کسب ۳ امتیاز حساس این بازی با ۱۹ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کند. تیم لیون نیز با ۱۶ امتیاز در جایگااه هفتم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه لیون فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل المپیک لیون ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌اُم لوشامپیونه فرانسه موفق شد در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس با نتیجه 4 بر یک بر لیون غلبه کند، پس از این دیدار گفت: من فکر می‌کنم تنها می‌توانم درباره موارد مثبت صحبت کنم. ما بازی را فوق‌العاده شروع کردیم و روی دو موقعیت گلزنی به دو گل رسیدیم. ما روی به ثمر رساندن گل اول خوش‌شانس هم بودیم، اما به نظرم این یکی از بهترین 45 دقیقه‌های ما در فصلی جاری بود.

وی افزود: می‌دانستیم که جو این بازی خاص خواهد شد، چون ما پیش از آغاز این بازی و در مسیر رسیدن به ورزشگاه، این جو را در بین هواداران‌مان در خیابان‌های پاریس دیدیم و حس کردیم. هواداران ما در این بازی فوق‌العاده بودند. ما ارتباطی عالی با هواداران‌مان داشتیم. این بازی خوبی برای ادای احترام به کاپیتان‌مان یعنی مارکینیوش بود.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما مقابل یک المپیک لیون بزرگ بازی کردیم. ما عملاً هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و فکر می‌کنم این یک راه عالی برای به پایان بردن هفته بود. حالا قطعی شدن قهرمانی‌مان به بازی بعدی (دیدار خارج از خانه با لوریان) بستگی دارد، اگر موفق به کسب پیروزی نشویم هم برای رسیدن به اهداف خود به کارمان ادامه خواهیم داد.

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

انریکه همچنین در تمجید از کاپیتان و مدافع برزیلی‌اش که با انجام 438 بازی بیشترین تعداد بازی در تاریخ باشگاه PSG دارد، تصریح کرد: مارکینیوش بازیکن خاصی است، ما او را سال‌هاست که می‌شناسیم و فکر می‌کنم زمانی که به این باشگاه آمدم و حرفه‌ای‌گری و رهبری او به‌عنوان کاپیتان و نقش وی در تیم را دیدم، به‌عنوان مربی خوشحالم که بازیکنی با این پتانسیل دارم.

پاری‌سن‌ژرمن با این برد 65 امتیازی شد و همچنان پیشتاز جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه است و موناکوی 55 امتیازی و برست 53 امتیازی را  پشت سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان